M
"Milla Magia"
Vieras
Siis nukkuu vain pieniä pätkiä, ja silloinkin vain, jos nukahtaa liikkuviin rattaisiin, autoon tai sitteriin jota keinutetaan. Rinnalle jos nukahtaa, voi nukkua kauemmankin, jos en lähde pois. Jos lähden, herää noin 5 minuutin päästä. Mikä avuksi vai ei mikään? Olisi kiva, jos edes joskus nukkuisi ees sen puol tuntia ilman mua, että ehtisin jotain tehdä täällä kotona. Kaikkea oon yrittäny! On ostettu koliikkikeinut, koitettu jättää mun käytetty paita tuoksuksi viereen jne. En enää tiedä mitä koittaa. Niin, ja vauva on 2 kk.
Mut jos se on näin, se on näin, ei siinä mitään. Jaksan tän kyllä, mutta kysyn neuvoa, koska olis hyvä jos vauva sais nukuttua kunnon päiväunia. Jos ei saa, on illalla kiukkuinen kuin ampiainen ja itkee niin säälittävästi, että sydän meinaa särkyä. Ja siihen ei auta sitten mikään. Osaisko joku ehdottaa jotain?
Mut jos se on näin, se on näin, ei siinä mitään. Jaksan tän kyllä, mutta kysyn neuvoa, koska olis hyvä jos vauva sais nukuttua kunnon päiväunia. Jos ei saa, on illalla kiukkuinen kuin ampiainen ja itkee niin säälittävästi, että sydän meinaa särkyä. Ja siihen ei auta sitten mikään. Osaisko joku ehdottaa jotain?