Miten vauvasi nukahtaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mietin kun meiän kohta 6-viikkoinen vauva nukahtaa rinnalle oikeastaan vaan yöllä (enkä siitäkään ole varma kun nukahdan itse aina kesken imetyksen) ja joskus aamuisin. Muuten nukahtaa joko syliin tai itsekseen (nytkin nukahti sitteriin kun äiti palstailee). Syliinkin nukahtaa oikeastaan vaan sillon jos on mahavaivoja niin niiden helpottaessa. Esikoinen nukahti vauvana vaan rinnalle(myöh pullolle)/syliin/liikkuviin vaunuihin/autoon. Eikä edelleenkään osaa nukahtaa itse kun ainoastaan rattaisiin ja autoon,jos tarpeeksi väsy.

Meillä ihan sama juttu öisin: en tiedä, valvooko vauva vai ei, kun nukahdan aina itse heti kun olen saanut tissin vauvan suuhun :)

Esikoinen nukahti aina ja lähes ainoastaan rinnalle (no autoon kyllä myös), mutta tämä toinen ei oikeastaan ole rinnalla nukkunut. Nukahtaa syliin tai itsekseen sänkyyn, vaunuihin tms. Nyt kun on täyttänyt juuri 12 vko, on kuitenkin alkanut nukahtelemaan myös kesken imetyksen. Ilmeisesti viettää sen verran enemmän aikaa hereillä, ettei sitten jaksakaan imeä enää niin kauan. Odotan kovasti ensi viikon neuvolaa, koska pelkään, ettei tytön paino nouse entiseen tahtiin. Toivottavasti kuitenkin riittävästi!

Yhteistyössä