vauva alkanut purra mua :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi itku

Vieras
Poika on nyt 6 kk ja eilen illalla imettäessäni poika puraisi monta kertaa tosi kovaa. Luin imetystuen sivuilta hyviä vinkkejä ja osin toimikin ja yöllä meni ok, mutta äsken taas sitten jonkin aikaa imetettyäni alkoi taas purra. Olen jotenkin ihan onneton nyt, kun pelkään, ettei poika saa tarpeeksi maitoa, kun joudun keskeyttämään imetyksen aina jossain vaiheessa imetystä. Harjoitellaan vasta kiinteitä ruokia ja korviketta ei ole koskaan suostunut ottamaan, eikä myöskään mun maitoa pullosta.

Toivottavasti olisi vain muutaman päivän juttu eikä jatkuisi seuraavaa puolta vuotta, jonka haluaisin niin kovasti vielä jatkaa imetystä.

Meillä meni itsestään ohitse, muutaman viikon ajan saattoi satunnaisesti vielä purra, mutta nyt poju on 10kk, suussa 8 hammasta ja homma toimii hienosti. Tsemppiä! :)

Pojalla on ollut pari viikkoa alhaalla kaksi hammasta ja käsien kalvamisesta epäilen, että ylhäälle olisi tulossa myös pian. Itsekin sain aikanaan alahampaat ja ylähampaat kuukauden välein. Toivottavasti johtuisi nyt vaan tilapäisesti siitä.

Kurjaa Omppompooa, että sulla loppui imetys kipuun. Sitä tässä tosiaan itse pelkään myös. Onneksi jojolla oli myls positiivinen lopputulos.

Minä lopetin tuohon puremiseen. Vaikka hetken oli haikea mieli, niin olen tyytyväinen että sain lopetettua imetyksen ilman turhia huutoja. Uskon kuitenkin että jos tahdot jatkaa niin pureminen varmastikin loppuu jossain kohtaa :)

Äsken onnistui, kun pojan tullessa rinnalle puristin itse maitoa samalla hänelle suuhun, niin ei niin kovalla imulla ottanut kiinni heti alussa. Toivottavasti sama kikka toimii jatkossakin.

Kiitos kannustuksesta, kielletty!

Yhteistyössä