Hohhoijjaa..
kun hän herää joka ikinen ilta itkien,vänisten nukuttuaan 1-2h. Siis joka ikinen ilta. Tissille nukahtaa edelleen iltaisin ja yöllä nukkuu mun ja miehen välissä lutkuttaen tissiä koko ajan. Nänneistä alkaa olla iho rullalla ja tuntuu ettei maitoa edes tule öisin sillä tahdilla millä vauva tississä roikkuu. Syö vaihtelevalla menestyksellä iltapuurot ja soseita päivällä.. Silti mukula herää sen miljoona kertaa yössä!! Enkä jaksa,kiva ois nukkua ihan vaan miehen kanssa meidän sängyssä ja vauva omassaan heräämättä edes yksi kokonaine yö!!! Vaarana kun on sekin että vauva tippuu meidän sängystä.
Ja kun pinna ei kestä kuunnella vauvan huutoa eli mitään unikouluja en pysty ees aattelee,ainakaan nyt. Miehellä koipi paskana,eikä pysty liikkumaan niin mä sit hoidan vauvan ja ukonkin toiveet..:headwall: Mummot ja ukit päivisin töissä,kavereita ei ole...Oon niin yksin tän kaiken shown keskellä!! Neuvolakin varmaan vaan unikoulua käskee pitämään..Hohhoijaa!
Ja kun pinna ei kestä kuunnella vauvan huutoa eli mitään unikouluja en pysty ees aattelee,ainakaan nyt. Miehellä koipi paskana,eikä pysty liikkumaan niin mä sit hoidan vauvan ja ukonkin toiveet..:headwall: Mummot ja ukit päivisin töissä,kavereita ei ole...Oon niin yksin tän kaiken shown keskellä!! Neuvolakin varmaan vaan unikoulua käskee pitämään..Hohhoijaa!