Vauva 9kk ihan sikäräkänen ja vkonloppuna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mankell
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mankell

Aktiivinen jäsen
19.04.2004
5 095
0
36
lento edessä.

VAuva on siis ollut jo pari viikkoa räkätaudissa, joka näyttää pahenenvan koko ajan. Nyt tulee jo ihan vihreetäkin räkää. Viikonloppuna lento edessä, pelottaa jos paineet korvissa käy pahaksi...

Miten olette helpottaneet räkäisten vauvojen/lasten oloa nousujen ja laskujen aikana. Voiko tehdä mitään etukäteen?

Kiitti vinkeistä, jos niitä on. :)

Oletteko käyneet jo lääkärintarkastuksessa tuota lentoa ajatellen? Olen kuullut, että lääkäri on "evännyt" lennot sairaalta lapselta juuri tuon paineilman vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja aapelus:
Oletteko käyneet jo lääkärintarkastuksessa tuota lentoa ajatellen? Olen kuullut, että lääkäri on "evännyt" lennot sairaalta lapselta juuri tuon paineilman vuoksi.

Korvat on katsottu, niissä ei ole tulehdusta. En ole kyllä tuollaisesta eväämisestä kuullutkaan. Auttaiskohan allergialääkkeet, nenäkortisontit tms.

Täytyy keskustella toki asiantuntijan kanssa vielä, mutta jos täältä tulis vielä toimivia vinkkejä.

Yksillä tutuilla kävi niin, että vauva sairastui lomalla. Lääkäri kielsi kotimatkan, joutuivat siirtämään lentoa.
Kannattaa varmaan käydä lääkärissä. Toivotaan että ehtii parantua :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Yksillä tutuilla kävi niin, että vauva sairastui lomalla. Lääkäri kielsi kotimatkan, joutuivat siirtämään lentoa.

auts. Niinhän siinä käy, että minä ja pikkuinen jäädään rannalle ruikuttamaan, jos vaavi tosta vielä pahenee. Loppuperhe sipasee etelänlämpöön. Voih ja oih. :/ No, peukkuja peukkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:

auts. Niinhän siinä käy, että minä ja pikkuinen jäädään rannalle ruikuttamaan, jos vaavi tosta vielä pahenee. Loppuperhe sipasee etelänlämpöön. Voih ja oih. :/ No, peukkuja peukkuja.

:hug:
mihin olette menossa?

mihin olette menossa?

Turkkiin, Belekiin. Viikon all-inclusive-loma. Pitkään ja kauan odotettu ja säästetty. No, ei heitetä vielä kirvestä kaivoon.

mihin olette menossa?

Turkkiin, Belekiin. Viikon all-inclusive-loma. Pitkään ja kauan odotettu ja säästetty. No, ei heitetä vielä kirvestä kaivoon.

Hei, tekin olette vissiin useampilapsinen perhe, niin haluaisitko kertoa edes hintahaarukkaa, paljonko all-inclusive -lomanne maksaa? Olen nimittäin itse tuota pyöritellyt mielessäni. Niin ja minkä firman kautta olette menossa?

Alkuperäinen kirjoittaja aapelus:

Hei, tekin olette vissiin useampilapsinen perhe, niin haluaisitko kertoa edes hintahaarukkaa, paljonko all-inclusive -lomanne maksaa? Olen nimittäin itse tuota pyöritellyt mielessäni. Niin ja minkä firman kautta olette menossa?[/quote]

Mennään Aurinkomatkojen kautta, viisi henkeä ja 2916e. Meillä on asumus sellaisessa hotellissa, jossa on pajon muutakin aktiviteetta, kerrosuima-altaita, vesiliukumäkia, tennis, kuntosali, 9ravintolaa, oma menrenranta, keilahalli, jne jne . Kuulostaa ainakin tosi kivalta ja helpolta lomakohteelta, sillä sitä juuri haemme. KAikki ruoka kuuluu hintaan, paikalliset juomat ,myös olut. Tänä aamuna oli lämmintä 27 astetta siellä, ja mä en kestä jos mä en pääse mukaan! :D

Yhteistyössä