T
tirrihampaan äiti
Vieras
6 kk vauva on alkanut näykkimään/puremaan kun yritän imettämään!! Vajaa kuukausi hampaiden tulon jälkeen on mennyt ihan hyvin, mutta tällä viikolla puraisuja on tullut niin usein, että pelkään jatkaa imetystä. Vauvakin on ilmeisesti vähän traumatisoitunut tilanteesta, kun äiti on puraisun jälkeen parahtanut ja sen jälkeen ei ole enää rinta kelvannut.
Yritin rintakumia laittaa väliin suojaksi, mutta sitten rinta ei kelvannut. Mikä neuvoksi? Onko tämä nyt sitä, että vauva vierottaa itse itseään??
Kiinteitä ollaan syöty nyt noin puolitoista kuukautta. Tähän mennessä vauva on saanut kerran päivässä lisämaitoa ja illalla velliä (neuvolan ohjeiden mukaan). Tuntuu muutenkin juovan maitoa vähänlaisesti. Muutamana päivänä on ollut vaipat kuivemmat kuin aiemmin. Tästäkin olen huolestunut. Ostin Piltin jogurttia, että saisi vähän lisää kalsiumia.
Imettäminen pelottaa nyt niin, että en tiedä mitä tehdä. Neuvoja?
Yritin rintakumia laittaa väliin suojaksi, mutta sitten rinta ei kelvannut. Mikä neuvoksi? Onko tämä nyt sitä, että vauva vierottaa itse itseään??
Kiinteitä ollaan syöty nyt noin puolitoista kuukautta. Tähän mennessä vauva on saanut kerran päivässä lisämaitoa ja illalla velliä (neuvolan ohjeiden mukaan). Tuntuu muutenkin juovan maitoa vähänlaisesti. Muutamana päivänä on ollut vaipat kuivemmat kuin aiemmin. Tästäkin olen huolestunut. Ostin Piltin jogurttia, että saisi vähän lisää kalsiumia.
Imettäminen pelottaa nyt niin, että en tiedä mitä tehdä. Neuvoja?