Vauva 6kk menossa viikonlopuksi hoitoon, mites soseitten laita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me viedään vauva ens kuussa kummeille yöksi hoitoon, että päästään miehen kanssa PIKKUJOULUIHIN! Tytteli on silloin 6kk. Ja aiotaan ryypätä, oikein sitten pohojanmaan kautta. Ja arvatkaa mitä: Ei kiinnosta sitten kettujakaan mitä kukakin on asiasta mieltä. Minä olen aikuinen, yli kolmekymppinen nainen, jota ei muiden kauhistelut heiluta suuntaan tai toiseen.

Onneksi on olemassa ihania, auttavaisia ihmisiä, jotka ovat valmiita hoitamaan toisen vauvaa. Kiitos ihanille kummeille! <3

[QUOTE="pohjolan emäntä";22296957]Me viedään vauva ens kuussa kummeille yöksi hoitoon, että päästään miehen kanssa PIKKUJOULUIHIN! Tytteli on silloin 6kk. Ja aiotaan ryypätä, oikein sitten pohojanmaan kautta. Ja arvatkaa mitä: Ei kiinnosta sitten kettujakaan mitä kukakin on asiasta mieltä. Minä olen aikuinen, yli kolmekymppinen nainen, jota ei muiden kauhistelut heiluta suuntaan tai toiseen.

Onneksi on olemassa ihania, auttavaisia ihmisiä, jotka ovat valmiita hoitamaan toisen vauvaa. Kiitos ihanille kummeille! <3[/QUOTE]

Ja hyvää pikkujoulua sinne ja muistakaakin pitää hauskaa!;) Olette sen ansainnu! :)

No tohon sä et usko itekkään :D Asennevikaisia kommentteja.

Ehkä minä olen vähän idealisti, varmasti osa porukasta huutelee puskista ainoana tarkoituksenaan aiheuttaa toisille pahaa mieltä. Ihan aina se kateus-korttikaan ei kuitenkaan toimi.

Minä en ymmärrä sitä, miksi näissä keskusteluissa sotketaan aina puurot ja vellit keskenään. Todellinen tarve on todellinen tarve - toimintakyvyn vievä väsymys esimerkiksi on varmasti sellainen. Kyllä jokaisen aikuisen pitäisi kuitenkin pystyä erottamaan tarve ja mieliteko toisistaan. Lepoa on jokaisen pakko saada, mutta niin virkistävä ja piristävä kuin muuten vaan otettu viikonloppu vapaa vauvasta monelle olisikin, niin harvalle sellaisen ottavalle se kuitenkaan on todellinen tarve. Hämmästelen välillä ihmisten haluttomuutta arvioida vauvasta erossa olemisesta saatavien hyötyjen ja mahdollisesti aiheutuvien riskien realistista arvioimista suhteessa toisiinsa. Lyhyemmät erot vähän useammin olisivat varmasti usein sellainen ratkaisu, joka ei kuormittaisi vauvaa liikaa, mutta antaisi myös äidille mahdollisuuden tuulettaa päätään. Ja kuten sanoin, en aloittajan tilannetta tiedä enkä siis siksi sitä kommentoinutkaan.