Vauva 5 vkoa, äitin pakko päästä baariin

  • Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
mutsi
onko eka lapsi kyseessä? oliskohan järkytys hälle miten kiinni sitä onkaan vauvassa, ja siksi kova tarve päästä tuulettumaan? Joillekkin se tulee yllätyksenä, mulle ainakin tuli, nyt kun poika jo 7v, ja pärjäis vallan mainiosti välillä mummolassakin, ei mun tee mieli enää mihkään, mukavinta köllöttää kotona pe iltana ja vaikka pelata yhdessä Mario Brossia!
 
2.vv
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja porvoosta päivee:
Mitä sitten?! :D parempi tuulettunu ja leväynny äiti kun joku joka on monta kuukautta istunu kotona nukkumatta ja pää alkaa hajota. Jos lasta hoitaa vaikka isä tai mummo niin en näe tossa mitään vikaa kunhan ei joka viikonloppu käy
mä tiedän äidin joka ekan kerran meni baariin kun lapsi oli 2vkoa ja lapsi on koko ajan vieläkin hoidassa (nyt 3v) ja silti aina kun äiti on hetkenkin lapsen kanssa hän on stressaantunut ja väsynyt.
Mitä tarkoitat tuolla hetkenkin lapsen kanssa? Kuukauden/kaksi kuukautta? ja sitä paitsi lapset on erilaisia, ja äidillä voi olla muitakin syitä miksi on väsynyt/stressaantunut!
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja 2.vv:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja porvoosta päivee:
Mitä sitten?! :D parempi tuulettunu ja leväynny äiti kun joku joka on monta kuukautta istunu kotona nukkumatta ja pää alkaa hajota. Jos lasta hoitaa vaikka isä tai mummo niin en näe tossa mitään vikaa kunhan ei joka viikonloppu käy
mä tiedän äidin joka ekan kerran meni baariin kun lapsi oli 2vkoa ja lapsi on koko ajan vieläkin hoidassa (nyt 3v) ja silti aina kun äiti on hetkenkin lapsen kanssa hän on stressaantunut ja väsynyt.
Mitä tarkoitat tuolla hetkenkin lapsen kanssa? Kuukauden/kaksi kuukautta? ja sitä paitsi lapset on erilaisia, ja äidillä voi olla muitakin syitä miksi on väsynyt/stressaantunut!
No kyllä päivänkin lapsen kanssa olo on hänelle liikaa,, ja kolmen vuoden aikana olen huomannut että se johtuu juurikin lapsesta.
 
2.vv
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
No kyllä päivänkin lapsen kanssa olo on hänelle liikaa,, ja kolmen vuoden aikana olen huomannut että se johtuu juurikin lapsesta.
ai, no sitten, mä aattelin et sä puhut musta.. Pääsen kerran kuukaudessa/kahdessa jonnekin ilman lasta. Tai siis paremminkin saan olla vuorokauden rauhassa yleensä kotona. Ja pääasiassa muut asiat stressaa, vaikka lapsi vaativa onkin. Ulkopuoliset saattavat saada vaikutelman että stressi johtuu lapsesta, vaikka näin ei välttämättä olekaan.
 
***
Jaa-a, ajattelisin että hiton hyvä kun pääs ulos. Olin itekki baarissa kun vauva oli 5 vk, nyt puoltoista-vuotias ja noin viis kertaa oon tainnu käydä kuppilassa. Jokaisen oma asia miten tekee, se ei tee kenestäkään huonoa vanhempaa jos välillä haluaa nähdä muutakin elämää kuin vaan sen mikä pyörii kotona neljän seinän sisällä.
 
ap
Ihan oli tarvis päästä vetään lärvit. Ja imetys muutenkin jo takkuaa.

Mut siis eka lapsi ja isi hoiti, että sinäsä kaikki kunnossa mutta miusta on alkon ongelmaa, jos on pakko päästä nuin aikaseen juopottelemaaan vastasyntyneen viereltä.
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Onneksi mä keksin paljon älykkäämpiä tapoja käydä tuulettumassa kuin kännisten irstaiden äijien keskellä hilluminen.
Onneksi mä tajuan, että baarissa on muutakin kuin tuota.
Niin mutta on myös meitä kauniita naisia joissa ne känniset irstaat miehet roikkuu kiinni,,te rumat saattekin olla rauhassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Onneksi mä keksin paljon älykkäämpiä tapoja käydä tuulettumassa kuin kännisten irstaiden äijien keskellä hilluminen.
Onneksi mä tajuan, että baarissa on muutakin kuin tuota.
Niin mutta on myös meitä kauniita naisia joissa ne känniset irstaat miehet roikkuu kiinni,,te rumat saattekin olla rauhassa.
Niin niin, ihquu. :LOL: :LOL: Ei toki ole kukaan mun kimpussa ollut, ei toki. :whistle: :LOL: Vai mitä luulet olenko saanut kuulla jos jonkinlaisia ehdotuksia, kun olen muutaman vuoden ollut baarissa töissä. Mietis nyt vähän.
 

Yhteistyössä