vieras
Kun veteenhän tuo täytyy tehdä, eikä suolaa tmv saa tietenkään käyttää...Vauvalle ei maistu tuo vesi-kaurahiutale puuro...
älä turhaan täällä toinen joka antoi niitä siihen asti =)Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:Hävettää sanoa, mutta meidän lapsi söi niitä Piltti-puurojauheita 8kk:n ikäiseksi. :ashamed: Tämän jälkeen alkoi tavis puurot maittaa.
oho, siis me syötiin niitä muksu puuroja. ja myös tota jauhetta.Alkuperäinen kirjoittaja mä:älä turhaan täällä toinen joka antoi niitä siihen asti =)Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:Hävettää sanoa, mutta meidän lapsi söi niitä Piltti-puurojauheita 8kk:n ikäiseksi. :ashamed: Tämän jälkeen alkoi tavis puurot maittaa.
vieläkin tuo 1,5v syö ehkä kerran kahessa viikossa sellasen aamupalaks tai iltapalaks. on niin hyviä.
Täällä on haudutettu ja viritelty, soseutettu tavallisista hiutaleista, tehty itse marjapuuroa, sössätty soseita joukkoon yms. Inhon väreet vaan menee ja suu pysyy supussa.Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:Meillä ei uponnu ne vauva-jauheet tms. hienonnetut puurot. Perus haudutettu "oikea"puuro käy, veteli 5-6kk iässä reilua 2dl hyvällä halulla! Soseet,kuten päärynä, voi auttaa myös !
entä joku muu puuro,esim riisihiutaleista?Alkuperäinen kirjoittaja Luminella:Täällä on haudutettu ja viritelty, soseutettu tavallisista hiutaleista, tehty itse marjapuuroa, sössätty soseita joukkoon yms. Inhon väreet vaan menee ja suu pysyy supussa.Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:Meillä ei uponnu ne vauva-jauheet tms. hienonnetut puurot. Perus haudutettu "oikea"puuro käy, veteli 5-6kk iässä reilua 2dl hyvällä halulla! Soseet,kuten päärynä, voi auttaa myös !
Kokeiltu. Ei syö. :headwall: olen kokeillut jopa hirssin ja tattarinkin.Alkuperäinen kirjoittaja nora:entä joku muu puuro,esim riisihiutaleista?Alkuperäinen kirjoittaja Luminella:Täällä on haudutettu ja viritelty, soseutettu tavallisista hiutaleista, tehty itse marjapuuroa, sössätty soseita joukkoon yms. Inhon väreet vaan menee ja suu pysyy supussa.Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:Meillä ei uponnu ne vauva-jauheet tms. hienonnetut puurot. Perus haudutettu "oikea"puuro käy, veteli 5-6kk iässä reilua 2dl hyvällä halulla! Soseet,kuten päärynä, voi auttaa myös !
No eipä se ole pakko syödä puuroa jos ei maistuAlkuperäinen kirjoittaja Luminella:Kokeiltu. Ei syö. :headwall: olen kokeillut jopa hirssin ja tattarinkin.Alkuperäinen kirjoittaja nora:entä joku muu puuro,esim riisihiutaleista?Alkuperäinen kirjoittaja Luminella:Täällä on haudutettu ja viritelty, soseutettu tavallisista hiutaleista, tehty itse marjapuuroa, sössätty soseita joukkoon yms. Inhon väreet vaan menee ja suu pysyy supussa.Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:Meillä ei uponnu ne vauva-jauheet tms. hienonnetut puurot. Perus haudutettu "oikea"puuro käy, veteli 5-6kk iässä reilua 2dl hyvällä halulla! Soseet,kuten päärynä, voi auttaa myös !