vauva 4½kk.onko äp:n toppapuku liian iso?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ipsuliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ipsuliina

Uusi jäsen
27.06.2007
3
0
1
eli meillä vauva vähän reilu 4kk.pituutta jo 66 senttiä ja pituutta tulee kuussa n.6 senttiä. pojalla ei ole toppahaalaria ja kirpparilta ajattelin ostaa ton äp.n toppiksen.mitä luulette minkä kokoinen kyseessäoleva puku on?eikös tämän vuoden puku ollut muita pienempi?ajattelin ostaa jonkun vanhemman kun niitä tulee aina kirppareilla vastaan.eli tiedättekö minkä kokoisia nuo vanhemmat puvut ovat ja luuletteko että on sopiva tuon kokoiselle?kokemuksia kaivataan. :hug:

Tarkotatko sitä kevyttoppapukua? Mä oon pistänyt meidän alle 60-senttiselle sen iltakävelyllä päälle sillai että sidoin pusseiksi narulla hihat ja lahkeet =) eli on se aika reilun kokoinen. Veikkaisin just jotain 70-senttistä vähintään.

Mä kokeilin muutama päivä sitten huvikseni meidän pojalle (10kk) sitä viime vuoden äp:n toppapukua (vanupukua myös). Ne menee nyt just vielä... Muutama kuukausi sitten pojalla oli pituutta 73,5. Nyt varmaan lähempänä 80 senttiä. Eli mä luulen et nuo vanhemmat puvut on vielä liian suuria, mut mahtuupahan sitten alle vaatetta jos tarvis. Tuon ikäinen ei kuitenkaan vielä ulkona kävele tmv. joten eipä liian suuri puku kai haitanne.

Yhteistyössä