Vauva 2viikkoa "juttelee"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihana ihme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihana ihme

Vieras
eli meidän vauva 2viikkoa yrittää selvästikkin kertoa meille asioitaan :D semmosta ihanaa ääntelyä tulee. Ihanko tosiaan ne näin aikaisin sen jo aloittaa?

mä en yhtään muista koska esikoisella alkoi.. *häpee*

Ja sit hän kun on lattialla pötköttelemässä kääntyy tosi kätevästi kyleltä toiselle :)

miten mä muitelen et näitten pitäs vaan maaa paikoillaan :D

:o siis enhän mä mitään vittuiluja kaivannut. Mutta kyllä se vaann sellasta juttelun (niinkun vauvat tekee) päästelee ja kattelee ympärillensä. Ja tosiaan vetää ittensä kyleltä toiselle.

Ja jäntevä poika on ollut syntymästään asti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
:o siis enhän mä mitään vittuiluja kaivannut. Mutta kyllä se vaann sellasta juttelun (niinkun vauvat tekee) päästelee ja kattelee ympärillensä. Ja tosiaan vetää ittensä kyleltä toiselle.

etkä vittuiluja saanutkaan

Se on kyl hellusta tuo pienen äännähtely :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

Se on kyl hellusta tuo pienen äännähtely :heart:

niin on :)

ei oo mitään niin sulosta kun pikkunen yrittää jakaa asiansa meidän kanssa. Isoiskolleen juttelee valtavasti. Niillä on yhteinen kieli :D

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

etkä vittuiluja saanutkaan

no olihan tuolla et "kerroppa neuvolassa" ja "supervauva"

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Jokainen vauva on niin erilainen.:) Toiset vaan makoilee eikä ole kiire minnekkään ja toisilla on kamala kiire!

no niimpä. Ei kyl meidän poika ollu makaaja vaan häsläri jo syntyjään ja kauhean jäntevä.

Likka oli kans sellaanen, virtaa on riittänyt alusta asti. Hyvin pienenä piti sylissä pönkiä pystyyn, makuuasento ei kelvannut.

Yhteistyössä