Vauva 2kk ja olen uudestaan raskaana..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lumikko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lumikko"

Vieras
Huh, sitä se testi taitaa näyttää.. Ajatuksen aika solmussa, pikku kakkonen on ollut suunnitteilla mutta vasta noin vuoden päästä. Huomena aamulla vielä uusi testi ja sitten kertomaan rakkaalle ilouutiset.

Aikamoinen ylläri, sillä olen syönyt cerazetteja ja imettänyt tiiviisti koko ajan (sehän ei ole ehkäisykeino..). Aloitin pillerit heti jälkitarkastuksen jälkeen (en odottanut kuukautisia), menkat alkoivat pillereiden aloituksesta parin päivän päästä. Sitä ennen käytettiin kumia.

Nyt ajatukset pyörivät siinä, miten pärjätään kahden noin pienellä ikäerolla olevan lapsen kanssa ja kuinka kroppa kestää raskauden.. Tai mitä mies asiasta tuumaa!!

Täytyi avautua tällä palstalla, sillä mies tulee töistä kotiin vasta huomenna :)

Voi mä muistan noi ekat fiilikset plussan jälkeen :D Mul meni kolme päivää ennen kuin kerroin miehelle, kun piti oma pää selvittää vaikka kakkoselle oli annettu lupa tulla. Plussasin siis kun esikoinen oli 3 kk. Mutta kaikki meni niin hyvin ettei voi uskoakaan. Mä voin todella hyvin koko raskausajan. Ei ollu mitään ongelmia vuosikkaan kanssa kun olin viimesilläni raskaana. Pystyin nostelemaan ja hoiteleen isomman ihan normaalisti. Kroppa kesti raskauden tosi hyvin. Ja synnytys oli niiiiin helppo. Kai se esikoinen oli raivannu hyvin tien pikkukakkosellekin :D

meillä esikoinen oli "jo" 4kk kun tulin uudestaan raskaaksi. hyvin on pärjätty :) muksut ovat jo 4v ja 3v ja nyt varsinkin on ihan huippua kun ne ovat kuin kaksoset ja seuraa toisilleen. huomaa että se sisarus on tärkeä. itse iloitsen että tulivat noin peräjälkeen, aina ei ole ollut ruusuilla tanssimista mutta selviydytty on:) paljon onnea:)

Onnea! varmasti pärjäätte. Meillä on 2kk vauva ja 2v lapsi ja hyvin menee. pieni ikäero on siitä hyvä että ainakaan meillä esikoinen ei ole mustis ja halii ja pusuttaa vauvaa. :) esikoisella on kova hoivavietti.

Asiasta viidenteen... Mulla iski pelko että olen taas raskaana. pikkukolmonen oli suunnitteilla 5-10 vuoden päästä... Testiä en ole uskaltanut tehdä ja täysimetyksellä mennään. jännää... ehkäisy unohtui tuossa yksi pv ja kierukan saisin vasta ensi viikolla... :/

ONNEA!!!itelleni kävi samoin neljännen jälkeen mutta valitettavasti meni kesken.ikäeroa olis tullu 11,5kk.nyt nelosen ja vitosen väli on 1v3kk.Olis varmaan toisaalta ollu helppoakin kun tuo NeitiNelonen oli niiiiin helppo vauva niin olis siinä samalla sit hoidellu vastasyntyneenkin;)!Nyt taas vauva tulossa ja näiden kahden väli on 1v2kk ja tuo kuopus(nyt 11kk) ei nuku vieläkään öitänsä,joten en uskalla ajatellakaan tulevaa....

Onnea vaan. :D Tiedän että hirvittää, mutta olen varma, että te pärjäätte hyvin. :) Meillä on lapsilla ikäeroa vuosi ja kolme viikkoa, enkä ole koskaan katunut pientä ikäeroa, siitä ei koskaan mitään haittaa ole ollut. :)

Mä en kyl henk.koht usko noihin vanhoihin raskaushormoneihin.. Mutta mä oonki plussannu pian edellisen syntymän jälkeen ja kyllä se oli aivan selkeä plussa ja myös tarkoitti sitä :D

Mun äidillä on kolme lasta 11kk ikäerolla ja neljäs hiukan reillummalla ikäerolla... oisko joku 18kk siinä. On kaiketi jaksanut ihan kiitettävästi, kun on tietoisesti noin tehnyt ja mikään uskonto ei ole tuossa taustalla. Itse olen äitini aiemmasta liitosta ja hänen ensimmäinen lapsensa ja nuo ovat minua paljon nuorempia eli muistan hyvin heidän kaikkien vauva-ajatkin ja kyllä ne siinä kummasti meni ja oppivat omatoimisiki. Niin että eiköhän kaksikin mene. :)

Onnea!

Täällä kanssa yksi cerazetten popsija... Iski paniikki, josko sitä tulisi raskaaksi siitä huolimatta? Itsellä nuorin kohta jo 11kk... Eihän ne pillerit tietty 100% varmoja ole, mutta kyllä niihin silti luottoa löytyy.

[QUOTE="Lumikko";23181940]Huh, sitä se testi taitaa näyttää.. Ajatuksen aika solmussa, pikku kakkonen on ollut suunnitteilla mutta vasta noin vuoden päästä. Huomena aamulla vielä uusi testi ja sitten kertomaan rakkaalle ilouutiset.

Aikamoinen ylläri, sillä olen syönyt cerazetteja ja imettänyt tiiviisti koko ajan (sehän ei ole ehkäisykeino..). Aloitin pillerit heti jälkitarkastuksen jälkeen (en odottanut kuukautisia), menkat alkoivat pillereiden aloituksesta parin päivän päästä. Sitä ennen käytettiin kumia.

Nyt ajatukset pyörivät siinä, miten pärjätään kahden noin pienellä ikäerolla olevan lapsen kanssa ja kuinka kroppa kestää raskauden.. Tai mitä mies asiasta tuumaa!!

Täytyi avautua tällä palstalla, sillä mies tulee töistä kotiin vasta huomenna :)[/QUOTE]

Tuleeko lapsille siis sama syntymävuosi? Aika hurjaa!!!

Yhteistyössä