Täällä ollaan 100 varmoja, että vuoto alkaa huomenna tai ylihuomenna. Ei näyttäny oikeen mitään enää sekään testi, josta olin pari haamulaista saanut. Mutta josko sais helmi tai maaliskuu vauvan? Oon ite syntyny maaliskuussa, ois oikeen hyvä kuukaus
40v. Kuudes lapsi. Yritys aloitettu 3/19Tervetuloa! Kerrotko vielä sun tiedot? Eli ikä, monesko lapsi yrityksessä ja milloin yritys alkanut.
Tosiaan varmasti tätäkin keskustelua moni seuraa taustalla. Sen aina välillä unohtaa. Jossain kohtaa varmaan tehään salainen fb-ryhmä niin sitten saadaan viimeistään keskustella privaatisti.
Mulla näky ajoissa kahessa edellisessä kylläÄäh! Paha paha.. Joillainhan ei näy missään rt:ssä plussaa koko raskauden aikana ja joillain vasta viikon 10 jälkeen.
Kyllä sen kaksi varmaan uskaltaa illan aikana juoda vaikka olisikin plussa
Mulla ei oo ikinä ollut mitään välivuotoja, paitsi tässä kierrossa about viis päivää oletetun oviksen jälkeen just jotain tollasta ihmeellistä vaaleanpunaista/rusehtavaa vuotoa! Toivo tietysti heräs, et voisko olla kiinnittymisvuotoa.. Jää nähtäväks! Muutenkin ihan kummallisesti valkovuotoa vaikka ovis meni jo.Onko kenelläkään muulla ikinä sellasta vaaleanpunertavaa valkovuotoa? Tätä ei oikein voi edes laskea miksikään tiputteluvuodoksi koska se veren määrä siinä on ihan minimaalinen, ku ei värjää kunnolla. Pitäs vielä olla 4 päivää uuden kierron alkuun, joten siihen varmaan liittyy mutta ei joka kierrossa tällaista ole, joskus vaan.
Mäkin oon lähössä kylpylään, mut näköjään ei tarvii pelätä menkkoja vielä ens viikonlopulleToivotaan tänne plussia!
Mä odottelen edelleen menkkoja. Sais nyt alkaa, jotta ei sitten kylpylässä ole
No ensin mietin sitä, mut kyl nää on nyt niin päivänselviä ovisoireita. Eikä oo rintojen arkuutta tai niitä raskausoireita mitä mulla oli edelliskerralla.. Jessus että turhauttaa kun ei näköjään voi yhtään ennustaa miten oma kroppa käyttäytyy. Oon niin kyllästyny tähän kierron kyttäämiseen@sabs Ettei nuo sun oireet nyt vois olla raskausoireitakin...?
Mä oon saanut apteekin omaan jotain jota luulin haamuksi mutta menkat alkoi samana päivänä. Toi voi olla kyllä mitä vaan, viivanpaikka tai haamu?Hulluksihan tässä tulee. Mielipiteitä. Onko kukaan saanut tälläistä apteekin omaan? Tää tuli ihan testiajan sisällä ja nyt näkyi selvemmin kuin eilen...
https://aijaa.com/qC01Kl
Eilen ja sitä ennen torstaina hyödynnetty. Ei oo kyllä toiveet korkeella kun epäilyttää että jotain häikkää on nyt :/@sabs Saitteko hyödynnettyä ovista? Mulla edelleen jatkunu se vähäinen rusehtava limainen vuoto. Odottelen menkkoja ylihuomiseksi.