Kiitos <3 Täytyy vaan malttaa odotella pari päivää jotta voisi tehdä uuden testin.Hei! Kyllä voit tulla mukaan, onhan sullakin haaveena vauva ensi vuodelle. Onnea haaleasta plussasta, toivotaan että se nyt tummenee parissa päivässä!<3
Tervetuloa! Voi vitsi, toivon teille niin paljon plussaa tähän kiertoon!! Miten te olette henkisesti jakselleet kun jo viime kesästä asti ollut yritys päällä? Olen itse jo ihan hermona näiden kahden kuukauden jälkeen.
Kiitos kerron tarkemmin sitten kun ryhmä on suljettu. Meillä yritys ollut jo jonkin aikaa käynnissä, mutta oviksen kanssa häikkää.. lapsia on kyllä ennestään ja ikää reilu 30v. Tarkemmin sitten myöhemmin .Olet ehdottomasti tervetullut! Haluaisitko kertoa vähä enemmän itestäs/elämäntilanteestasi?
Onneksi joo on aikaa, vaikka välillä ahdistaa että 30. ikävuosi lähestyy ja miettii että jos haluaa useamman lapsen niin ne olis saatava aika pienillä ikäeroilla. Mut jos nyt murehtis ensin tätä ensimmäistä.. Mä oon alottanut tikuttaan siinä kp 14-15, kun kierto yleensä jotakin 33-35 päivää ja ovis yleensä siinä kp 18-21 tienoilla. Vähän myöhemminkin kyllä vois alottaa. Sulle varmaan se 11 on hyvä, ei ainakaan pitäis ehtiä mennä ohi!Aina kun mulla iskee epätoivo, niin muistuttelen itteäni siitä, että kahden vuoden sisällä jopa 90% pareista tulee raskaaksi. Ja koska meistäkin jokainen on aika nuori, niin sitä parempi. Nyt on vielä monta vuotta aikaa yrittää. Hei jee, saadaan yhtä aikaa jännittää toukokuussa! Mistä kp aloitat oviksen tikuttelun? Ite aattelin että josko 11.päivästä, kun kierto noin suunnilleen on sen 28-30 päivää.
Ovulaatiotestihän on positiivinen vaan sillon kun siinä on tosi vahva viiva, ite oon sen huomannu helposti. Mut stressaavaa on se, että se huippu voi mennä ohi jos testaa vaan kerran päivässä ja jos sitä jää oottaan niin sit peli on menetettyTervetuloa mukaan. Teillä on jo pitkä matka kuljettu, toivottavasti pian tärppää!<3
Olen tänään miettiny itekin tuota oviksen tikuttamista ja luin itse asiassa toista keskustelua, jossa porukka tikuttelee ja sitten kaikki koittaa nähä niissä tikuissa epätoivoisesti viivoja. Alkoi jotenki ahdistaa. Minusta ei taida olla tuollaiseen hommaan ainakaan vielä. Jospa yrittäisi mennä vielä ainakin pari kk mahdollisimman huolettomasti, ja pitää vaan huolta siitä että säännöllisesti peitto heiluu.
Ja voi hyvin olla, että jos testaa vaikka kerran päivässä niin se plussa jää saamatta jos lh-huippu on tosi nopea. Tai sit ei oo tarpeeksi herkkiä testejä omille hormonitasoille. Ja mä en ainakaan pysty pidättään päivällä neljää tuntia ja oleen juomatta ylimääräsiä, kun se testi pitäs tehdä vielä niinkin. Jos on kropassa muuten tuntemuksia niin hyvähän se on mennä vaan niiden mukaanSama täällä ton seksin kanssa. Oon yrittänyt tikuttaa kaksi kiertoa enkä saanut plussaa vaikka muuten tuntemuksia oli. Totesin että tikuttaminen stressaa liikaa joten tuskin jatkan, heilutellaan sitten peittoa Flon arvion mukaan..
Mulla tietysti voi imetys vaikuttaa (ja se kilppari) ettei ovista edes tule
Kiitos itsellä on nyt pillereiden lopettamisen jälkeen ollut tosi korkea seksuaalivietti ja melkeimpä joka toinen päivä tulee touhuiltua, että siitä ei pitäis olla kyllä kiinni eilen ja tänään oli vasemmassa munasarjassa kovaa pistelyä, mut niin on ollut ennenkin pillereiden lopettamisen jälkeen.. Joten toiveet ei kovin korkealla ole.Lähetän ison virtuaalihalin.<3 Onhan tämä turhauttavaa kun elämää elää sellasissa 2 viikon sykleissä (ensin odottaa ovulaatiota ja sitten pelkää menkkoja). Mulla alkaa nyt vähän helpottaa kun menkat alkaa hiljalleen loppua ja pääsee elämään niitä jännittäviä aikoja. En malta odottaa että päästään taas peittoa heiluttelemaan.