Vauva 1kk ja koko ajan rinnalla, väsyttää :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tööt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tööt

Vieras
Mitä ihmettä teen kun tekisi mieli vaan nukkua kun olen niin väsy ja vauva vaan koko ajan rinnalla ja äksy... awwwghhh.......
Minun äitinikin kävi tänään ja ihmetteli miten vauva voi syödä koko ajan? Niin, miten??? Ja herää yölläkin tunnin välein syömään... näkeeköhän se nälkää :(

Nyt annat tai pyydät miehesi antamaan vastiketta! Menet itse joko lenkille tai nukkumaan hetkeksi! Ei kukaan jaksa koko ajan imettää... Voimia ja iloa vauvasta!

Alkuperäinen kirjoittaja tööt:
Mitä ihmettä teen kun tekisi mieli vaan nukkua kun olen niin väsy ja vauva vaan koko ajan rinnalla ja äksy... awwwghhh.......
Minun äitinikin kävi tänään ja ihmetteli miten vauva voi syödä koko ajan? Niin, miten??? Ja herää yölläkin tunnin välein syömään... näkeeköhän se nälkää :(

Kun itkee,anna tissiä.Rauhoittuuko rinnalle?

Alkuperäinen kirjoittaja herranjestas:
anna hyvä ihminen korviketta sille, tissimaito ei selvästikään riitä jos nuin usein syö

höpö höpö..noin pienellä TÄYSIN normaalia, että viettää vielä suurimman osan ajastaan rinnalla...käyppä myös vaikka lukemassa imetystukilistan sivuja, siellä paljon asiaa!!Tsemppiä!!Ihan varmasti helpottaa pian!

Meillä ei ihan noin lyhtyt väli.. yöllä n.2 tuntia. Olen jotenkin kyllästynyt imettämiseen jo ja vauva 4vko.. esikoista imetin 7,5kk..Tuntuu tosiaan et kokoajan saa olla tissiä antamassa, mut yritän vaan jaksaa koska vauvalle hyväksi ja saa sen tavallisen ruoan kanssakin sit "tapella".. Jos sillä vauvalla on vatsavaivaa? meillä kitisi ja tulkitsin näläksi, niin hetken päästä puklas oikein syöksyllä.. eikö sulla ole ketään joka veis vauvan vaikka vaunulenkille pariks tuntia et saisit nukkua??

Mä joudun pumpppaamaan, koska maito tulee yli oman tarpeen. Mutta olen huomannu, ettei tuo ole vain huono juttu, vaan minua myös helpottava, koska nyt iskäkin voi antaa vauvalle pullosta pumpattua maitoa ja mä saan olla hetken aikaa rauhassa... :whistle: eli mun vinkki on, et pumppaa vaikka yks syöttökerta silloin tällöin (pumppaus käy yleensä nopeammin kuin syöttö ) ja anna iskän hoitaa homma pullon avulla. Saat hetken tauon ja taas on kivempi olo. :)

Yhteistyössä