H
hmmmm
Vieras
Joo, ehkä tyhmempääkin tyhmempi kysymys, mutta onhan noissa ne ikärajat jonkin takia. Mietin että mitä soossia ostaisi huomenna kaupasta, pitkästä aikaa valmispöperöitä kun uuni otti ja hajosi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
nojaa, niissä 12 kk ikäisille tarkoitetuissa on suolaa, en antais.
nojaa, niissä 12 kk ikäisille tarkoitetuissa on suolaa, en antais.
Mä oon aina ihmetellyt että mikä muutos se on joka noissa vauvoissa yhdessä yössä tapahtuu, siinä kohtaa kun 1v tulee ikää täyteen. Mahtaa olla rankka yö, kun sen jälkee kestää paremmin niin pikkuhippusen suolaa kuin "oikeita" maitotuotteitakin noin nyt esimerkiksi!
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;23438509:Niinpä,samaa olen ihmetellyt. Mutta kaipa siinä sitten joku valtavan mullistava muutos tapahtuu![]()
johonkin se raja on vedettävä tietenkin! ei se sitä tarkota et vauva yhdessä yössä olisi valmis niitä syömään, vaan että siinä main, haloo
ja suositus siitä ettei alle 1v anneta suolaista ruokaa, perustuuhan se vauvan terveyteen, muttei edelleenkään tarkoita et muutos tapahdu yhdessä yössä, mut edelleen raja on johonki vedettävä. itse en anna ennenkuin 1v iässä niitä 12kk ikäsille tarkotettuja, just sen suolan takia. yritän suunnilleen mennä suositusten mukaan. ja itseasiassa 1 kuukausi on tän ikäsellä vauvalla aika radikaalien muutosten aikaa, toisin kuin joku väitti ettei yhdes kuukaudes mtn tapahdu, nimenomaan tapahtuu.
mut joo, tehkää kuten haluatte, ettehän te itku-unikoulutakaan lasta vaik terkka käskis, eli kyllä omaakin järkeä voi oman vauvan kohdalla käyttää..
Tässä hyvä vastaus. Jatkokysymys niille, jotka pilkkasi tuosta mun suola-vastauksesta, antaisitteko näitä 12 kk ikäisille tarkoitettuja purkkiruokia 5 kk ikäiselle, soseutettuna?
Mä annoin jo 10kk jälkeen niitä silloin tällöin. Niissähän on todella vähän sitä suolaa. Ja meidän tyttö syö vain puolet sellaisesta 200g purkista.
Tosi moni antaa kuitenkin leipää vauvalle. Miksi suola on leivässä ihan jees, mutta soseessa saatanasta?
Tosi moni antaa kuitenkin leipää vauvalle. Miksi suola on leivässä ihan jees, mutta soseessa saatanasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Tirttiäinen;23438987:Näinja pitäähän sen pikku kullanmurun saada myös pullaa, keksiä jne.. Koska se haluu.
Ja kokista, koska ei suostu muuta juomaanNiin ja tietty ranuja..
Mutta herranjumala, eihän nyt 12kk purkkiruokaa voi antaa... :O
Sitä leipää syödään soseessa huomattavasti suurempiä määriä kun leivässä? Meidän muksu syö leipää ehkä 2 krt viikossa, sosetta joka päivä. Mutta kukin tyylillään, eihän se mun vauvan munuaisiin se suola mene jos toiset äitit syöttää sitä lapsilleen![]()