G
G-Minor
Vieras
Tämä äiti pelkää mennä vauvan kanssa kaupungille. Poikani saa kiukkukohtauksen bussissa ja kahvilassa. En kaipaa mitään shoppailumaratonia vauvan kanssa, mutta olisi ihanaa olla joskus muuallakin kuin kotona.
Kun vauva huutaa, minua alkaa hävettää kauheasti ja pelkään esim. kanssamatkustajien bussissa pitävän minua surkeana äitinä.
Tänään tuli tippa linssiin kahvilassa kun puin kiukkuista vauvaa haalariin, enkä ehtinyt itse syödä muruakaan.
Miten te muut äidit saatte lapsenne pidettyä niin rauhallisina? Olen ihan kateellinen...Vauva oli tänään kylläinen, vaipa kuiva, ei kuuma eikä kylmä...Joskus itku tuntuu olevan kiukutteluitkua. Vauva vetää selän kaarelle ja huutaa kiukkuisena, jos en uskalla päästää esim. lattialle konttimaan.
Pelottaa millainen on tulevaisuus kun en pärjää edes vauvan kanssa.
Kun vauva huutaa, minua alkaa hävettää kauheasti ja pelkään esim. kanssamatkustajien bussissa pitävän minua surkeana äitinä.
Miten te muut äidit saatte lapsenne pidettyä niin rauhallisina? Olen ihan kateellinen...Vauva oli tänään kylläinen, vaipa kuiva, ei kuuma eikä kylmä...Joskus itku tuntuu olevan kiukutteluitkua. Vauva vetää selän kaarelle ja huutaa kiukkuisena, jos en uskalla päästää esim. lattialle konttimaan.
Pelottaa millainen on tulevaisuus kun en pärjää edes vauvan kanssa.