vaunut ulkomailta netistä

  • Viestiketjun aloittaja tilaisiko
  • Ensimmäinen viesti
Suomi on vapaa maa ! Jokainen ostaa tuotteet mistä haluaa, miten haluaa ja ei siihen pitäisi olla kenelläkään muulla mitään sanomista.

Suomalaiset lastentarvikeliikkeet kritisoivat Saksasta tilaamista, mutta tuon kritisoimisen sijaan kannattaisi pistää hoksottimet käyntiin ja ruveta tarjoamaan asiakkaille uusia palveluja !! Ja tiedetään etteivät hinnalla pysty kilpailemaan, mutta on niitä muitakin keinoja jos haluaa todella asiakkaita palvella ja heidät pitää. Kekseliäisyys kunniaan :attn:

Kilpailu kiristyy jokaisella alalla, mutta pätevä keino kilpailussa pärjäämiseen ei ole koskaan ollut kanssakilpailijoiden mollaaminen !!

Itse ostan lastentarvikkeita sekä Saksasta että Suomesta ja näin aion jatkossakin tehdä
:)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 14:42 vieras kirjoitti:
Suomi on vapaa maa ! Jokainen ostaa tuotteet mistä haluaa, miten haluaa ja ei siihen pitäisi olla kenelläkään muulla mitään sanomista.

Suomalaiset lastentarvikeliikkeet kritisoivat Saksasta tilaamista, mutta tuon kritisoimisen sijaan kannattaisi pistää hoksottimet käyntiin ja ruveta tarjoamaan asiakkaille uusia palveluja !! Ja tiedetään etteivät hinnalla pysty kilpailemaan, mutta on niitä muitakin keinoja jos haluaa todella asiakkaita palvella ja heidät pitää. Kekseliäisyys kunniaan :attn:

Kilpailu kiristyy jokaisella alalla, mutta pätevä keino kilpailussa pärjäämiseen ei ole koskaan ollut kanssakilpailijoiden mollaaminen !!

Itse ostan lastentarvikkeita sekä Saksasta että Suomesta ja näin aion jatkossakin tehdä
:)
En ole huomannut ainakaan täällä, että suomalaiset lastentarvikelliikkeet kritisoisivat yleisemmin Saksasta tilaamista. Yksi"myyjä" kirjoittelee minustakin asiaa ja miksi ei saisi puolustaa omaa työpaikkaansa. Niinhän täällä muutkin omia valintojaan puolustavat. Ja miksi ei saisi olla sanomista. Sitähän varten keskustelupalstat ovat. Omituista, jos keskustelu kielletään. Päätöksiähän sitten saat ehdä jokainen kuten parhaaksi näkee. Eihän sitä ole kukaan tässäkään ketjussa ollut kieltämässä.

Myöskään en ainakaan tässä ketjussa ole havainnut mollaamista. Tosiasioista on keskusteltu ja myös negatiiviset puolet on tuotu esiin. Miten se on sitten mollaamista. Ei kai ketju ole vain nettikauppojen ylistämistä varten.

Se on totta minustakin, että monet lastentarvikeliikkeet,joissa olen käynyt ovat jämähtäneitä, varsinkin nuo Kehä III liikkeet. Muualla löytyy kyllä hyviäkin liikkeitä ja monipuolista, ammattitaitoista palvelua. Hoksottimien käyttö taitaa kuitenkin kaatua aika usein asiakkaisiin, joista vain pieni osa on kiinnostuneita uutuuksista. Ainakin, kun katukuvaa katsoo. Ei kaupatkaan erikoisuuksilla elä. Samat emmat ja briot ne katulla näkyy, vaikka mitä tarjoaisivat.

Itse haluan ostaa suomalaisesta liikkeestä juuri siksi, että saan hiplata, kokeilla, sovittaa ja tutkia tuotteen ennen ostamista. Sen koen tärkeäksi, jotta iso ostos ei harmittaisi jälkikäteen. Uskon saavani myös hyviä neuvoja myyjiltä, joilla on kokemusta varmaan enemmän kuin minulla.


 

Yhteistyössä