Vaunut ja turvakaukalo ! Mistä ?!

Tässä ekaa vauvaa odotellessa oon miettinyt että mistä kannattaisi Vaunut ja turvakaukalo hankkia..? netissä on paljon tyrkyllä mutta onko luotettavampaa ostaa jostain liikkeestä..? Ja haluan kuitenkin uudet ihan ekalle vauvalle ! <3
 
Me ostettiin liikkeestä. Huomasin että tärkeää itse testata ja katsella mitä ostaa. Joku tästä varoitti kun ostivat netistä vaunut ja ne olivat huonot. Samoin kaukalo liikkeestä miettimällä mikä sopii just meidän autoon. Vaunut katottiin perinpohjin, työntökorkeus, kasaaminen jne jne jne....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Mä menisin ihan liikkeeseen ostamaan. Ne kuitenkin neuvoo siellä kaiken mahdollisen tuotteesta. :)
Liikkeeseen menisin minäkin. Kannattaahan niitä vaunuja testailla vähän, työnnellä, käännellä, kasata jne. Pian löytyykin jokin sellainen seikka jonka takia jättäisi ostamatta.
 
Turvakaukalo kannattaa ostaa liikkeestä, että sitä voi ensin sovittaa omaan autoon. Minä erehdyin tilaamaan nettikaupasta ja eikä sitten käynytkään meidän auton takapenkille. Onneksi sen pystyi palauttamaan.
 
ei köyhä mutta pihi
Mä ostin molemmat netistä (huutis) vaikka sanotaankin, ettei käytettyä turvakaukaloa kannattais ostaa. No, sehän sopii mulle, kukaan muu ei siis osta käytettyä, joten mä sain halvalla lähes uuden Britaxin kaukalon.

Mutta jos rahaa on kuin roskaa, niin ehdottomasti kannattaa molemmat ostaa uutena liikkeestä.
 
ja älä osta vaunuja ainakaan akalla katseku kerralla. ensin kaupungin kaikki lastentarvikkeet katella läpi ja testailla ja katella ja sitten toisella tai kolmannella kerralla ostaa.. ettei käy niinko kaverille että joo, otetaan nämä ja kotona tajutaan että ne nyt vaan ei oo hyvät mutta kaupasta oli jo tovi kulunu ni eivät ottanu kärrejä takas kauppaan.
 
No ei sitä rahaa ainakaa mulla niin paljon oo ! :whistle: mut jotenkin sitä sitte ainakin tietää mitä on ostanu. kun eihän sitä voi tietää millases käytös ovat olleet.

Mitä hyviä turvakaukalo merkkejä suosittelette ? entä vaunuja ?
 

Yhteistyössä