Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Alkuperäinen kirjoittaja titi:Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Oho että ihmiset kehtaa... Mulla on koko ajan sisällä olleet Brion yhdistelmät, joista on mies polkaissut jarrut rikki ("enemmän voimaa kuin älliä"-syndrooma vissin).
Me ei enää tarvita niitä ja mietin että kehtaanko myydä edes 5 e parvekevaunuiksi ja takuulla kerron että jarrut ei pidä. Ei haittaa työntelyä, mutta ei voi jättää rinteeseen tai bussiin ilman kiinnipitäjää.
Jos ne muuten on ehyet niin mä ostaisin tollaiset mielellään. Koska asutaan maalla jossa kaikki on tasaista, omalla pihalla vaunut pysyy ilman jarrujakin paikallaan![]()
Täällä pk-seudulla kuljetaan paljon bussilla ja noita ei voi päästää irti siellä tai lähtevät liukuun.
On muuten ok, heittoaisakin on, pehmeä kantokassi, muttei mitkään muodikkaat kolmipyöräiset, vaan perusyhdistelmät (Brio Nova)jostain 2000-luvun alusta. 2 tytöllä olleet, toinen on nyt 9 ja toinen 4.
Joten vaikka jarrut olisivat ok, niin noista ei silleen mitään satasia vedellä. Eivät ole kovin muodikkaat, vaan tummansiniset joissa jotain nalleja. Ja renkaat on sellaiset valkoiset perinteiset (ei ilmapyörät). Meillä oli sitten erikseen ilmapyörällliset ns. juoksurattaat.
Mutta aattelin, että joku voi ottaa parvekkeelleen/tasaiselle pihalleen tai viedä vaikka mökille/mummolaan.
Ei kannata mielestäni roskiin heittää, ku kuitenkin toimivat. Varmasti moni ostas just pienellä summalla mökille/mummolaan tai just partsille. Ja rehellisesti kun viat kertoo niin saa itsekin myyjänä hyvän mielen. Ja hinta sopivan alasKokeile vaikka huutiksessa.
Joo, mä aattelin että laitan vaikka huutikseen 5 e hinnalla, kunhan ehdin. Joku näppärähän voi vaikka osata vaihtaa sen jarruosan ja sekin sitten toimisi. Meillä se kohtalokas polkaisu sattui niin myöhään etten enää tutkinut, saako varaosaa vai ei, kun käyttö oli jo niin hiipumassa (lähinnä kauppareissuilla olivat mukana, että sain pienet päivittäisostoksen sinne koriin eikä tarvinnut käsissä kantaa ja samalla vahtia taaperoa.
Tuosta kehtaamisesta niin itse en ikipäivänä myisi mitään p*skaa vauvoille tai lapsille, just vaarallisia juttuja kuten homeisia vaunuja tai vaikka kolaroituja/kolhittuja vauvakaukaloita