Itse asun itä-helsingissä joten täälläpäin liikkeitä ei kai kauheasti ole,kun Itäkeskuksessa se lastentarvike liike jossa tosiaan nuo emmaljungan vaunut ovat,itse tilasin sinne liikkeeseen vaunut ja noudan sitten kesäkuussa juuri emmaljungan vaunut.
Kävimme katsomassa vaunuja itse vantaalla jossa oikein isoja vaunuliikkeitä monta baby center jossa usean merkkisiä vaunuja yhdistelmä jne....joku johanna niminen lastentarvike liike jossa vaunuja myytävänä,sitten siinä lähellä on se lastentarvike liike jota voisi luonnehtia vaunujen paratiisiksi,kun siellä on vaunuja tosi hyvin esillä kaikista vaunuista varmasti kaikki värit esillä sekä malleja aivan sairaaasti,ite valitsin sieltä just emmaljungan vaunut,mut tilaan itäkeskukseen ne samaan liikkeeseen,kun sieltä itselläni helppoa hakea ne.
Baby center vantaa petikontie 1
johanna lastentarvike liike samassa rakennuksessa,ku baby center mut talon toisella puolella
Lastentarvike sarkatie 3 varisto eli vantaalla myös tuo
Toivottavasti noista oli jotain apua,koska noiskin eri merkkisiä vaunuja niin paljon et uskois et löydät jostain noista vaunut itsellesi,ei muuta sitten kun vaunu ostoksille

askel taas lähempänä lapsen syntymää.