Vaunut Helsingistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanna

Vieras
Ajattelimme käydä Helsingissä ostamassa vaunut vauvalle. Osaatteko suositella hyviä vaunuliikkeitä? Onko esim. Kampissa, Itäkeskuksessa, Forumissa ym. kauppakeskuksissa vaunuja myyviä liikkeitä vai löytyykö parhaat liikkeet keskustan pikku putiikeista? Katuosoitteetkin ois kiva saada, niin tietäis mihinpäin lähtisi suunnistamaan.. Ison mahan kanssa ei viitsisi juoksennella ympäri kaupunkia liikkeitä etsimässä.

Itse asun itä-helsingissä joten täälläpäin liikkeitä ei kai kauheasti ole,kun Itäkeskuksessa se lastentarvike liike jossa tosiaan nuo emmaljungan vaunut ovat,itse tilasin sinne liikkeeseen vaunut ja noudan sitten kesäkuussa juuri emmaljungan vaunut.

Kävimme katsomassa vaunuja itse vantaalla jossa oikein isoja vaunuliikkeitä monta baby center jossa usean merkkisiä vaunuja yhdistelmä jne....joku johanna niminen lastentarvike liike jossa vaunuja myytävänä,sitten siinä lähellä on se lastentarvike liike jota voisi luonnehtia vaunujen paratiisiksi,kun siellä on vaunuja tosi hyvin esillä kaikista vaunuista varmasti kaikki värit esillä sekä malleja aivan sairaaasti,ite valitsin sieltä just emmaljungan vaunut,mut tilaan itäkeskukseen ne samaan liikkeeseen,kun sieltä itselläni helppoa hakea ne.

Baby center vantaa petikontie 1

johanna lastentarvike liike samassa rakennuksessa,ku baby center mut talon toisella puolella

Lastentarvike sarkatie 3 varisto eli vantaalla myös tuo

Toivottavasti noista oli jotain apua,koska noiskin eri merkkisiä vaunuja niin paljon et uskois et löydät jostain noista vaunut itsellesi,ei muuta sitten kun vaunu ostoksille:) askel taas lähempänä lapsen syntymää.

Hei!

Mikäli olet autolla liikkeellä, niin olen ymmärtänyt, että Vantaan Petikossa (Alue, jossa on myös hirmuisesti huonekaluliikkeitä kehä III varrella) on iso vauvantarvike liike/liikkeitä, jossa on kaikki mahdollinen. Ei tarvitse lähteä ryysimään keskustaan. Keskustassa kun sinänsä ei taida olla mitään ihmeellistä liikettä. Varmasti erikoisliikkeitä on, mutta uskoisin tuolta Petikosta saavan kaiken mahdollisen.
Mukavia shoppailuja!

Tässä on linkki, jossa on jälleenmyyjien osoitteita:

http://www.huvitutti.net/arki/linkit/tavaralinkit.html

Mä olen kateudesta vihreä teille jotka saatte emmaljungat! Näin junassa jollain vauvalla emmaljungat ja silloin päätin, että tuommoiset mä haluan ja nyt näyttää mahdottomalta repiä rahat niihin :/

Samaa olen kauhistellut, ihan oikeasti törkeän hintaisia uudet vaunut. Tietysti yhdistelmiä pystyy käyttämään monta ratasvuottakin, mutta silti....

Vinkiksi muuten että näillä samaa merkkiä myyvillä eri myymälöillä tuntuu olevan jonkinlainen hintakartelli, eli
esim. landepaikoista ei saa sen ihmeemmin alennusta kuin stadin liikkeistäkään.

Tuttava kertoi että AT-lastenturva (on juuri Petikossa, noissa viesteissä kerrotussa suunnassa) antaa parhaat alet jos pystyy ostamaan samalla muuta vaikka turvaistuimen jne. Kävin, palvelu oli asiallista ja asiantuntevaa.

Tämä ei kyllä liity Helsingin vaunukauppoihin millään lailla, mutta ajattelin vinkiksi laittaa, että mikäli joku asuu kohtuullisen matkan päässä Haaparannalta, löytyy sieltä Jala-niminen lastentarvikeliike josta saa Emmaljungia todella edullisesti. Ja jos vielä on tuttavissa joku yksityisyrittäjä, jolta löytyy Y-todistus, niin saa ruotsin alvitkin siitä pois päältä. Vaunut makso n. 4500 kruunua, euroissa alviton hinta n. 400... Aika halvat tämän vuoden malliksi.

->Ammi: Nii, eli riittää et on suomalainen y-todistus?? Mites verottaja, ku ""firmalle"" ostetaan lastenvaunut? :D Jos toi on totta ostan ehdottomasti vaunut sieltä ku mennään pohjoiseen!

Riittää... jos maksat vaunut käteisellä, niin pakkokos tuota on kirjanpitoon laittaa : ) En nyt halua kannustaa rikoksiin, mutta... mutta... sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot sallittuja?

Helsingissä on myös tosi kiva kauppa: Vaunuaitta, sijaitsee Lauttasaaressa, Otavantie 7

http://www.vaunuaitta.fi/kartta/

Julkisillakin pääsee hyvin, keskustasta mm. 65A, 66A ja 20.

Yhteistyössä