vaunun verhoilun peseminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Mulla on netistä tilatut classic vaunut.Ohjeissa lukee että verhoilun voi pestä 40 asteessa. Mutta kun....verhoilun sisällä on jonkin sortin pahvi tms, siis se kohta minkä päällä lapsi on (vaikeasti joo selitetty).Ja ei ole mitään vetoketjua tms miten sen saisi pois sieltä.Eli mitä voin tehdä?Pitäiskö se kangas ratkoa ja ottaa pahvi pois ja sitten ommella takaisin?Vaikeaksi menee, varsinkin kun en ole mikään käsityöihme.

Help me! :D:):D

Minä pesisin käsin,jos sitä pahvia ei saa pois.Kuulostaa aika monimutkaiselta tuo purkaminen ja ompelu...Kait se kuitenkin semmoista jotain vaneri(?) levyö on,ettei mene vedestä ihan muusiksi.Luulis ainakin...

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Minä pesisin käsin,jos sitä pahvia ei saa pois.Kuulostaa aika monimutkaiselta tuo purkaminen ja ompelu...Kait se kuitenkin semmoista jotain vaneri(?) levyö on,ettei mene vedestä ihan muusiksi.Luulis ainakin...

Niin kai täytyy. Mutta ihme juttu kun kumminkin sanotaan että 40asteessa voi pestä :( Hmm.jos sen tunkis pesukoneeseen niin hajoaisikohan kone/vaneri tms...

Mä olen meidän Orat pessy kerran, mutta niissä sen pohjalaudan sai kyllä ihan helposti pois. Se verhoilun takaisin saaminen olikin sitten ihan toinen juttu, ei olis onnistunut ilman digikameralla otettuja kuvia apuna :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:
Mä olen meidän Orat pessy kerran, mutta niissä sen pohjalaudan sai kyllä ihan helposti pois. Se verhoilun takaisin saaminen olikin sitten ihan toinen juttu, ei olis onnistunut ilman digikameralla otettuja kuvia apuna :snotty:

Aijjaa, meillä on taas toistenpäin:verhoilun saa helposti neppareilla irti ja kiinni, ja muodosta huomaa miten päin kuuluu laittaa :D

Yhteistyössä