Vaunumerkkejä huutelen

Emmaljunga duo edget löytyy meiltä ja aivan mainio peli lukuunottamatta tavarakoria, joka on surkea.
Sekä vaununa että rattaana toimii loistavasti, tilava vaunukoppa, isosti tilaa myös rattaissa!
Hyvät tyontää kelillä kun kelillä ja tiellä kun tiellä (no kaupungissa ehkä vähän turhan jykevät!)

Haaveilin noista herquleksen rattaista myös tälle meidän pienimmäiselle, mutta onneks kävin koeistumassa tuon 2v:n kanssa ja rattaiden istuinosa on todella pieni sekäö korkeus- että leveyssuunnassa. Mut nätit ne on =)

joku
Meillä oli abc:n yhdistelmät, ei moittimista. Nyt carenan rattaat ja tykkään niistä tosi paljon. Isot pyörät, ei edessäkään sellasia kapeita, mitä näkee muissa rattaissa, iso tavaratila. Emmaljungin rattaita kokeilin tuossa jokin aika sitten enkä tykänny. Mutta muuten oon emmaljungasta kuullu paljon hyvää.

cukkis
emmaljungan classic mallissa on sellainen iso tavra kori, mikä on "rautanen" niin kestää..on vanha ja perinteinen. Itselläni on Ceroxit kun ajattelin että haluan ehdottomasti heitto aisan....ei ole ollut tarpeellinen, ilmankin olisi selvinnyt.

Meillä Emmaljungan Duo Edget, ja ei kyllä valittamista.
Paljon käytetty ja hyvässä kunnossa olevat yhdistelmät, ostettiin silloin esikoiselle keväällä -06 ja nyt saa tuleva sisarus samoissa yhdistelmissä kulkea.

AnniHelena
http://www.hauck-group.de/en/produkte.asp?PLID=4&LIZID=#

Meillä on nuo Platonit kolmipyöräisenä mallina tosin ja ostettu v. 2005 esikoiselle, lisävarusteena pehmeä kantokoppa , hyvät on olleet (tosin tavarakori aika vaikea täyttää) ja jatkavat nyt tulokkaalle (esikoiselle seisomalauta)

5xäiti
emmaljungat on ihan huiput! meillä 2002 vm classic malli, ihan kokoajan ollut käytössä ja edelleen todella hyväkuntoiset! ainut kuomun kangas hieman auringossa haalistunut, nykyään niissäkin erilainen kangas. meillä sellaset kumirenkaat, ei ilmakumia ja ollut erittäin tyytyväinen! tod. kevyet lykätä ja ei tarvi pumppailla ilmaa!! eikä jätä lattiaan jälkiä niinkuin ilmakumipyörät jättää ainakin joihinkin muovimattoihin!

Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=83907661

*vinkvink* :)

Noi rockstar-babyt on kyl tosi makeet, mut tuo hinta on aika kirpaseva...

Aika laadukkaat joo,jos hajoaa lapsen käsissä.... Bora on samaa halpiskamaa emman ja ABC:n kanssa.

ja nuo rockstar banytkään eivät kuuleman mukaan kovin kestäviä ole.

vieras
Emmaljungat meillä, tosin ilmakennopyörillä ja kannatan kyllä ilmakennoja! Ilmakumirenkaita saat olla jatkuvasti pumppaamassa ja paikkaamassa ja en ymmärrä miten ois ilmakennoja paremmat. Ihan noilla ollaan menty KEVEESTI maastossa kun maastossa ja aina kaikki kehuu et mein vaunut on niiiin kevyet ja hyvät työnnellä. City crossit siis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Emmaljungat meillä, tosin ilmakennopyörillä ja kannatan kyllä ilmakennoja! Ilmakumirenkaita saat olla jatkuvasti pumppaamassa ja paikkaamassa ja en ymmärrä miten ois ilmakennoja paremmat. Ihan noilla ollaan menty KEVEESTI maastossa kun maastossa ja aina kaikki kehuu et mein vaunut on niiiin kevyet ja hyvät työnnellä. City crossit siis.
No kun mä en vielä oikeen oo päässy perille näistä kaiken maailman lisävarusteista, mitä noi nykyajan vaunut pitää sisällään. Onneks on vielä aikaa miettiä, mitkä on meille hyvät. :)
Mut 4 pyörää ainakin niis on pakko olla.
Mites sen pehmeen ja kovan kopan kans on? Kun joku sanoi mulle, et kovassa on talvivauvan lämpeempi olla. Onko noin?

5xäiti
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
No kun mä en vielä oikeen oo päässy perille näistä kaiken maailman lisävarusteista, mitä noi nykyajan vaunut pitää sisällään. Onneks on vielä aikaa miettiä, mitkä on meille hyvät. :)
Mites sen pehmeen ja kovan kopan kans on? Kun joku sanoi mulle, et kovassa on talvivauvan lämpeempi olla. Onko noin?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Meillä oli kova koppa kesävauvalla. Siinä on tilaa, kesällä jää vähän ilmavammat olot siinä ja talvella sinne mahtuu pakata vaatetta paljon. Joissain vaunumerkeissä kuulemma pehmeä koppa ei ole kovin tukeva vaan jotenkin heiluu ratasosan päällä. Näin mun sukulainen väitti ja siks päädyttiin kovaan koppaan. Ei kai sillä loppujen lopuksi niin kovasti oo merkitystä. Tosin mun mielestä kova koppa oli tyylikkäämmän näköinenkin :D. Käykää koeajamassa rattaita eri renkailla ja muutenkin, niin saatte vähän tuntumaa.

5xäiti
Meillä siis noi emmaljungat joissa kova koppa, oon kyllä tykännu niistä tosi paljon, jos nyt uusisin niin ottaisin ehdottomasti kovan kopan. Tarkenee hyvin talvellakin ja mahtuu makupussit ja muut myös, tilavat.

Yhteistyössä