Siis tänään on kaikki mennyt pieleen. Siis aivan todellakin kaikki. :| Totesin aamulla, että nyt me ihan oikeasti tarvitaan viimeinkin se seisomalauta. Siis ihan oikeasti tarvitaan. No, minä sain joululahjaksi rahaa, ja ajattelin niillä sen sitten ostaa. Tietenkin minä LUPASIN parille kaverille ostaa ennemminkin ja ensisijassa kengät, mutta tosiasiassa minä lähdin sitä lautaa ostamaan. :ashamed: Ja niin me menimme vauvatalo Johannaan, josta minä aloin sitä lautaa penäämään. Tietenkin siellä oli joku nuori tyttönen, joka ei ymmärtänyt niistä laudoista mitään. No, siis tämä laudan ostaminen on ihan episodi sinänsä, jätetään se vähemmälle.
Mutta siis, kun me lähdimm kohti seuraavaa kauppaa, ja olimme nousemassa bussiin, kuului vaunujen aisasta iloinen KRUNTS, mikä aiheutti sen, että äidin suusta kuului P*****LE mikä aiheutti sen, että lapsen suusta kuului AI RIKOITKO SINÄ SEN VAI?? On todella mukavaa katastrofin hetkellä omata näsäviisas kolme vuotias, kyllä vain. No, vaunujen aisasta kuului siis KRUNTS. Kyseessä on Brion Novat vuodelta 2005 (tiedän, nolon vanhat, mutta rakkaat rattaat kaiken kaikkiaan), joissa on se taittuva aisa. ONKO KELLÄÄN KOKEMUST SIITÄ KUN VAUNUJEN AISA SANOO KRUNTS??
Saakohan sitä korjattua millään? Aisan saa edelleen kyllä kääntymään ihan normaalisti, mutta siitä muoviosasta, kääntyvän nivelen kohtaa näyttäisi PUUTTUVAN PALA.
Onko ne nyt ihan mennyttä kauraa vai mitä mää niiden kanssa teen???
Lisäksi haluan sanoa, että MINÄ VIHAAN KAIKKEA ASENTAMISTA!!! Se täti sanoi että seisomalauta on sellainen helppo klik-klik-asennnus, mutta EIKÄ MITÄ, kun minä avaan paketin, niin sieltä vierii vaikka mitä irrallisia ruuveja, hihnoja ja renkaita. |O
Mutta sain mä ne kengätkin. :heart:
Mutta siis, kun me lähdimm kohti seuraavaa kauppaa, ja olimme nousemassa bussiin, kuului vaunujen aisasta iloinen KRUNTS, mikä aiheutti sen, että äidin suusta kuului P*****LE mikä aiheutti sen, että lapsen suusta kuului AI RIKOITKO SINÄ SEN VAI?? On todella mukavaa katastrofin hetkellä omata näsäviisas kolme vuotias, kyllä vain. No, vaunujen aisasta kuului siis KRUNTS. Kyseessä on Brion Novat vuodelta 2005 (tiedän, nolon vanhat, mutta rakkaat rattaat kaiken kaikkiaan), joissa on se taittuva aisa. ONKO KELLÄÄN KOKEMUST SIITÄ KUN VAUNUJEN AISA SANOO KRUNTS??
Lisäksi haluan sanoa, että MINÄ VIHAAN KAIKKEA ASENTAMISTA!!! Se täti sanoi että seisomalauta on sellainen helppo klik-klik-asennnus, mutta EIKÄ MITÄ, kun minä avaan paketin, niin sieltä vierii vaikka mitä irrallisia ruuveja, hihnoja ja renkaita. |O
Mutta sain mä ne kengätkin. :heart: