Vaunujen kuomun sisäosassa muutama homepilkku. Käyttäisitkö?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhyhyhy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhyhyhy

Vieras
Saatiin vain vuoden vanhat vaunut miehen siskolta. Ikävä kyllä on päässyt tulemaan vähän hometta kuomun alle vuoreen. Muuten rattaat siistit. Homepilkut tosi pieniä ja niitä on vain vähän. Vauvan kantokassi on ihan priima. Mitä mieltä?
 

Yhteistyössä