Vaunuista: tekeekö näillä yhtikäs mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksvaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksvaan

Vieras
http://www.lauranlastentarvike.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/23072008-84852/Products/1334/SubProducts/1334-0004

En todellakaan raaski satsata kalliimpiin, kun viimeinen lapsi kyseessä, entiset kamat kaikki hävitetty.

Vaunut kuin vaunut.

Meillä on menty kohta jo vuosi 20 euron kierrätyskeskusemmoilla. Kuljetukseenhan ne on tarkoitettu, ja nukkumiseen. Jos kottikärryt eivät olisi niin raskaat niin nekin kelpaisivat :D

Joo, mulla oli aiemmin 20 v Orat ja olikin hyvät, nekin on jo hävitetty.
Aattelin kyllä että sen verran hyvät jos ois, että sais oikeasti käytyä lenkillä joka päivä mutta kuitenkaan ei satkuja raaski laittaa kiinni enää niihin.

Mä en missään nimessä maksais tollasta summaa tollasista halpis-vaunuista...
Mieummin käytetyt hyväkuntoiset kunnolliset kun tollaset...

Näyttävät pyöristän matkaratas-tyyppisiltä, joka ei välttämättä ole niin hyvä asia..

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:
No totta kyllä että jos tuon hintaiset uudet ovat sitten huonot niin harmittaa. Jos taas ostaa jostain kierrätyskeskuksesta ne muutaman kympin vaunut niin ei niin kovasti harmita jos vetävät vähän vasemmalle ja natisevat.

Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:
Hitsit, jos oisin tienny, että tohon hintaan saa tollaset vaunut, niin oisin kernaasti noi ostanu..

Noista on hinta tullut aika hyvin alaspäin. On ollut nyt jonkin aikaa, enkä uskalla enää ootella etteivät lopu, vaikka syyskuussa vasta tarve.

Alkuperäinen kirjoittaja asdf:
No totta kyllä että jos tuon hintaiset uudet ovat sitten huonot niin harmittaa. Jos taas ostaa jostain kierrätyskeskuksesta ne muutaman kympin vaunut niin ei niin kovasti harmita jos vetävät vähän vasemmalle ja natisevat.

Juurikin näin!
esim:
http://www.huuto.net/kohteet/gesslein-yhdistelmavaunut/139414026

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan ok:n näköiset tuohon hintaan. Mutta varaudu että lapsi ei mahdu niihin enää reilu 1veenä kun nuossa on niin pieni makuutila.

Mulla on sitten erilliset rattaat kyllä olemassa (veljeltä lainaks saadut)

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Se vaan että käytetyistäkin pyydetään ihan sikamaisia hintoja.
Noi huutikset vaunut oli halvat (lähtöhinnaltaan ) mutta postikulujen kanssa menee samoille.

Ei kyllä mene, itsellä on kokemusta hyvin monista hyvistä kaupoista huutiksen kautta.

Jos ostat huutiksen kautta siistit vauntu vaikka satasella, siis siistit ja hyvälaatuiset! -maksat lisäksi 20e postareita niin 120e yht, joka on jo 50e vähemmän kuin noi ja eikös noihinkin tule postarit?

jokatapauksessa tarkoitan siis että ei halvat välttämättä ole huonot, monet tykkää carenoista tai ABC:stä merkkinä mutta noitten malli näyttää tosi huonolta ja huteralta!

Näyttävät pyöristän matkaratas-tyyppisiltä, joka ei välttämättä ole niin hyvä asia..

NÄIN!

Mites Ap vaikka nämä?
http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/3977/pl

jos uudet haluat niin noi on ainakin paremman näköiset, siis tukevammat ja oon kuullutkin ihan hyviä kokemuksia!

Kiitti Tinii, näyttivät hyvälle.

Sain tuolta Lauralta myös viestin, että takuu noihin alkuperäisiin vaunuihin on vuosi.
Lähden nyt vertailemaan kummat otan, kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:

NÄIN!

PEESI!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana :
http://www.ozbaby.fi/carena_free_yhdistelmävaunu_pun__musta_pr_37164.html

Tässä vielä toisen väriset :)[/quote

Ehdin tilaan ne harmaat, kiitos vaan vinkistä! Siksi toiseksi nämä "väärän väriset" =D

Yhteistyössä