vaunuista!! APUA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaunut

Vieras
voi elämä kun noita vaunuja on niin paljon.. Mistä sitä tietää mitkä ostaa?! Kaveri kaupittelee Emmaljungan duo edgejä mutta mulla ei mitään käsitystä mitä nuo maksavat uutena ja mitähän se mahtaa niistä pyytää..?

Asutaan kuitenkin maalla joten mitään kolmipyöräisiä en missään nimessä halua

olisko mitään vinkkejä? ja kuitenkin ois kiva jos ois suht siistit

nettikaupoista en oikeen löytänyt kivoja,tai sitten en osaa katsella oikeistä paikoista

Edget maksaa noin 800-850e.
Ja joitain vanhoja värejä myydään nyt -10% eli siinä 700e paikkeilla.

Milloin vauva syntyy?
Talvella koppa hyvä, mahtuu makuupussi tms. Kantokassi aika ahdas, itse en tykkää.
Edget vie enemmän tilaa kuin esim ceroxsit jotka pelkät rattaat...
Riippuu niin tarpeista. Itse ostin edget, vaunufriikkinä meillä ollut tosi monet vaunut/rattaat...

No ostat jotkut kunnon nelipyöräiset menopelit. Emmaljungat, Simot ja Orat ovat pohjoismaista suunnittelua ja toimii täällä. Kunnon iso koppa, ei mitään nukenvaunuja, niin mahtuu nukkumaan peittojen kanssa. Ja kunnon isot pyörät, niin voi painella pitkin mettäpolkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Uudet:

Milloin vauva syntyy?
Talvella koppa hyvä, mahtuu makuupussi tms. Kantokassi aika ahdas, itse en tykkää.
Riippuu niin tarpeista. Itse ostin edget, vaunufriikkinä meillä ollut tosi monet vaunut/rattaat...

Ceroxsit kantokassin kanssa tulee melkein yhtä hintavaksi.
Nyt esim. huutiksessa hinnat liian korkealla käytetyissä, ei kannata maksaa...
Ja minun mielestä Emmaljunga merkkinä paras mutta sekin makuasia :)

Milloin vauva syntyy?

vauva syntyy marraskuun alussa ja aikas kalliit taitaa sitten olla :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Milloin vauva syntyy?

vauva syntyy marraskuun alussa ja aikas kalliit taitaa sitten olla :/

Meillä vauva syntyy joulukuun alussa ja ehdottomasti edget.
Kalliit on mutta hintansa väärti. Hyvät renkaat, iso koppa, iso tavaratila ja jämäkät. Ja istuinosa valmiina odottamassa kevättä.

juu osta kalliit ja tunnetut merkit. lastentarvkeliikkeen myyjä varoitteli näistä ulomalaisista abc yms. vaunuista et niihin ei saa varaosia ja jällenmyynti arvo on loistava. ja mul oli emmaljungat kolmella lapsella ja ois menny neljännelläkin niin hyviä ne on. ja varaosat maksaa vain muutaman euron. mulla on ceroxit ollu ja ostin emman lämpöpussin sihen toimi aivan loistavasti. koppa menee tosi hetken (suurin osa kopista noin 80cm), lämpöpussissa nukkuu talvella edelleen mun kohta 2v neiti eli suosittelen rattaita ja siihen kunnon lämpöpussi kantokahvoilla. mut aiemmin mulla ku oli yhdistelmät ne oli hyvät kans.... vaavi nukkui alussa siinä kopassa pinnasängyssä (turvallisempi olo)

ja muuten kantokassin jos esim. emmaljungiin haluat kovana neuvottele tingitty hinta tai osta ulkomailta...mut mä kyl tykkään tosta emman mustasta kantokassista joita saa ihan prismasta yms...ja hintaa 50-60e

Oran vaunut on tosi painavia. Olisin muuten ehkä ostanutkin, mutta juuri nuo taiga -vaunut painaa rattainakin 18 kg ja vaunuina 21 kg. En tiedä paljonko emmaljungat painavat. On tietenkin hyvä asia, että vaunut ovat tukevat, mutta kuinka jaksaa työntää painavia vaunuja lumessa ja sohjossa..

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Oran vaunut on tosi painavia. Olisin muuten ehkä ostanutkin, mutta juuri nuo taiga -vaunut painaa rattainakin 18 kg ja vaunuina 21 kg. En tiedä paljonko emmaljungat painavat. On tietenkin hyvä asia, että vaunut ovat tukevat, mutta kuinka jaksaa työntää painavia vaunuja lumessa ja sohjossa..

Ei jungat paina verrattuna oraan. Ne tosiaan on raskaat.

auts,no taitaa ne sitten jäädä kauppaa :/

Noita emmaljungan duo edgejä ei voi kuin kehua! Ostettiin omamme just alennuksesta, kun oli poistuva väri, ja makso 700e mutta on ne jo tähän asti kyllä ollut hintansa väärti :) ja tarkoitus olis nuo pitää sit tulevillekin muksuille. Hiekkateillä sekä asfaltilla toimii hyvin isot renkaat, tavaraa mahtuu alakoriin hyvin ja vaunukoppa on tilava! :) Ratasosaa ei vielä olla päästy testailemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

auts,no taitaa ne sitten jäädä kauppaa :/

no sellaisia vaunuja ei olekaan, jotka on sekä tukevat että kevyet. joko hyökkäysvaunut jotka kulkee sujuvasti sohjossa, tai sitten kevyemmät joita ilokseen nostelee bussiin tai auton peräkonttiin.

jos kevyet haluat, hommaa kunnon kuomurattaat kantokopalla.