Vaukirjan palautus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaukirja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaukirja

Vieras
Mulle tuli vaukirjalta paketti, mutta en ollut tyytyväinen tuotteeseen. Koitin kattoa vaukirjan sivuilta ohjeita palautukseen, mut en löytänyt. Sähköpostiviestiini eivät ole sieltä vastanneet.

Miten mun kuuluu tuo kirja palauttaa, laitanko alkuper. pakettiin ja laitan asiakaspalautuksena. Joudunko jotain postareita maksamaan, pitääkö mukaan laittaa jokin viesti vai miten...?

mä laitan samaan pakettiin missä on tullut ja asiakaspalautuksena.ei joudu maksaa postikuluja.firmalla vissiin pitää vaan olla asiakaspalautus sopimus postin kanssa.

En tiedä nimenomaan noista vaukirjoista, mutta kyllähän sen pitäisi juuri noin onnistua kuin ajattelitkin, eli asiakaspalautuksena postiin. Ei pidä musta mitään postareita maksaa, enkä laittaisi viestiäkään. Paketin päälle vaan tussilla teksti, että asiakaspalautus.

En viitti maksaa yli 17 euroa siitä hyvää yötä kirjasta, jossa on niitä pehmeitä ja karvaisia kohtia. Odotin kirjalta hiukan enemmän, niin siksi en sitä aiemmin peruuttanutkaan. 17? on mulle suuri hinta ko. kirjasta.

Hei,

nostan. Oletko ap tai joku muu saanut varmaa tietoa/ovatko asiakaspalvelusta vastanneet, että onnistuuko tuo paketin palautus asiakaspalautuksena postimaksuitta? Minulla sama tilanne, eli haluan palauttaa ko. kirjan.

Olen palauttanut muutamia kertoja vaukirjalle paketin. Samaan pakettiin laittanut, missä on tullutkin ja päälle teksti "asiaskapalautus" ja vienyt postiin. Sisälle jättänyt alkuperäisen laskun, että tietävät keneltä palautus on. En ole joutunut postikuluuja maksamaan.

Yhteistyössä