vauhtia ja vaarallisia tilanteita aamutuimaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
ensinnäkin mua otti päähän ku oon menossa iltavuoroon (puol 11) ja olisin saanu nukkua niin ukko joutu lähtemään jo 6 töihin ja neidin ryhmiksessä on tänään valokuvaus niin mun piti sit herätä aikaisin viemään se hoitoon..

mut enivei..

lähdettiin sit fillarilla ja päästiin vähän matkaa niin joku järjen jättiläinen oli ulkoiluttamassa koiriaan ja piti niitä vapaana (noku ne tietysti tottelee, tai sit ei |O ) ihan meidän edestä juoksi orava tien yli, ja toinen niistä koirista säntäs sen perään, kävelytieltä suoraan autotielle, ja ONNEKS se orava juoksi niin päin tien yli et se koira säntäs toista laitaa sen perään, muuten se olis juossu ihan täysillä meidän eteen..
omistaja tietysti säntäs koiran perään, ja jätti sen toisen sit kököttämään sinne kävelytielle huus vaan perään sille et pitäis tulla perässä..no eihän se koira mene sen omistajan perään ku takana oli toinen koira omistajineen, vaan päätti sit lähteä tekemään "ei niin ystävällistä tuttavuutta" sen kanssa, ja me taas neidin kanssa pyörällä siellä seassa..
ehdittiin onneks siitäkin tilanteesta ohi, eikä siellä kai mitään isompaa tappelua tullu, äänet kyllä kuulu pitkän matkan päähän..

ärsyttävää kun ei osata pitää niitä koiria kiinni, joku lapsi (tai aikuinenkin joka pelkää koiria ) olis saanu sätkyn ku se iso musta koira lähti tulemaan kohti :/

Yhteistyössä