Vau.va- palstalla jouduttu tekemään jälleen joulunaikaan kymmeniä rikosilmoituksia, valppaana syytä olla myös tällä palstalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Elikkä Vauvalla on tälläinen mt- ongelmainen jolla pakkomielle Riikka Purrasta ja Perussuomalaisista. Aamusta iltaan on jo muutaman vuoden spämmännyt viha.puhetta ja vakavia uh.kauksia palstalle koskien Perussuomalaisia ja heidän äänestäjiään.
Nyt joulunaikaan mt- ongelmainen yksin spämmännyt 600 viestin ketjun josta on jälleen kymmenet kirjoittajat tehneet rikosilmoituksia.
Tämä Vauvan häirikkö ilmeisesti vakavasti sairas myös ruu.miillisesti ja makaa sängyssä postaten vihaviestejä palstalle, ilmeisesti hänellä ei ole yhtään läheistä joka olisi huolissaan ja osaisi puuttua rikolliseen viha.puheeseen.

Nyt häntä ollaan poistamassa sanoman palstoilta ja saattaa tulla tälle palstalle viha.puhumaan ja esittämään uh.kauksiaan. Jos näitä uh.kausviestejä alkaa täällä näkymään niin välittömästi viestit poliisille. Kannattaa tehdä rikosilmoitus ja laittaa viestit eteenpäin asianosaisille mutta voi myös laittaa ihan poliisin nettivinkkiin, siellä tiedetään kenestä ja mistä on kyse.

Viha.puheesta on lyhyt matka viha.tekoihin ja nämä mahdollisesti itselleen ja muille vaaralliset netin pimeät hör.höt tärkeää saada viranomaisten tietoisuuteen ja heidän kartalleen.
Kiitos avusta kaikki, pidetään yhdessä netti siistinä ja puhtaana viha.puheesta

Olen seurannut vauva av:lta vain Helena Koivu-parjauskampanjaa.
Helenaa uhkaillaan viesteissä vankilalla, lasten huoltajuusmenetyksellä ym. pahantahtoisuuksilla.
Ilkeys, kateus ja pahuus on kirjoittajilla pohjaton likakaivo.
Kirjoitustyylistä ”mene töihin” huomaa, että samat kirjoittajat viihtyvät myös tällä palstalla.
Miesreppanoita, jotka peilaavat surkeaa elämäänsä tuntemattomiin julkisuuden henkilöihin.

Se päivä kun Xi Jinping löytää mun kirjotukset Kaksplussalta 👀

CR_vzmMWwAA20BF

Sinä pääset uudelleenkoulutettavaksi kiinalaisvankilaan, minut palkitaan...

Echo opiskelee muiden mukana
_83850105_gettyimages-52299691.jpg.webp

Johnnyn hankala valintatilanne
16007594382999.jpg
Toiveunta.

Tässä kuvassa Xi toipuu mun pakottamasta silmäluomien levennysleikkauksesta. Hymy vaan levenee kun maailmasta näkyy enemmän. :)

18528596.jpg

• Haha
Reactions: Lispetti
Elikkä Vauvalla on tälläinen mt- ongelmainen jolla pakkomielle Riikka Purrasta ja Perussuomalaisista. Aamusta iltaan on jo muutaman vuoden spämmännyt viha.puhetta ja vakavia uh.kauksia palstalle koskien Perussuomalaisia ja heidän äänestäjiään.
Nyt joulunaikaan mt- ongelmainen yksin spämmännyt 600 viestin ketjun josta on jälleen kymmenet kirjoittajat tehneet rikosilmoituksia.
Tämä Vauvan häirikkö ilmeisesti vakavasti sairas myös ruu.miillisesti ja makaa sängyssä postaten vihaviestejä palstalle, ilmeisesti hänellä ei ole yhtään läheistä joka olisi huolissaan ja osaisi puuttua rikolliseen viha.puheeseen.

Nyt häntä ollaan poistamassa sanoman palstoilta ja saattaa tulla tälle palstalle viha.puhumaan ja esittämään uh.kauksiaan. Jos näitä uh.kausviestejä alkaa täällä näkymään niin välittömästi viestit poliisille. Kannattaa tehdä rikosilmoitus ja laittaa viestit eteenpäin asianosaisille mutta voi myös laittaa ihan poliisin nettivinkkiin, siellä tiedetään kenestä ja mistä on kyse.

Viha.puheesta on lyhyt matka viha.tekoihin ja nämä mahdollisesti itselleen ja muille vaaralliset netin pimeät hör.höt tärkeää saada viranomaisten tietoisuuteen ja heidän kartalleen.
Kiitos avusta kaikki, pidetään yhdessä netti siistinä ja puhtaana viha.puheesta
Yleensähän Vauvalla ne koksupersutit vihapuhuu ja ainoat joiden vihapuhealoituksia tai viestejä ei poisteta 🙄

Tämä on kyllä minusta ehkäpä skitsofreniaa itse sairastavan tekemä juttu. Tyylillisesti ei oikein vaikuta terveen tekemältä. Olen lukenut s24, vauva,pitkin päiviä eläkemiehenä. En minä ole koko jouluna nähnyt mitään erityisiä Purraan liittyviä haukkumisia missään. Oletteko te? Linkkiä laittakaa kiitos

Tämä on kyllä minusta ehkäpä skitsofreniaa itse sairastavan tekemä juttu. Tyylillisesti ei oikein vaikuta terveen tekemältä. Olen lukenut s24, vauva,pitkin päiviä eläkemiehenä. En minä ole koko jouluna nähnyt mitään erityisiä Purraan liittyviä haukkumisia missään. Oletteko te? Linkkiä laittakaa kiitos
eikö nuo just ole poistettu sieltä, niin et voi nähdä. Kyllä ne silti jonnekin menee. Moderni voi aina muistella/muutellakin asioita

Ok. :⁠-⁠| Tämä on ilmiselvästi skitsofreniaa, (paranoidi) sairastavan kirjoitus. Niin selvästi kuin olla voi. Ellei sitten skitsoaffektiivinen häiriö, eli skitsofrenia ja kaksisuuntainen mielialahäiriö yhdessä. Ei ole helppo kohtalo ap:lla. M1 lähete lankeaisi nimittäin hänelle, ei suinkaan psykoosinsa harhojen kohteeksi joutuneelle. Toivottavasti joku tunnistaa hänet ja toimittaa suljetulle psykiatrian osastolle.

Pitäkäähän huoli vanhemmista ja isovanhemmistanne.

6712/6719|
25.02.2025 | 11:39
Jos ei Helenalla olis Mikkoa solvattavana, mistä hän jaarittelisi instassaan?

-Ööö, tuota äsken heräsin ja nyt tässä heräilen lisää. Jospa sitä tunnin päästä olis kunnolla herännyt. Jaa, klo on nyt 11 ja tiistai. Tunnin päästä keskipäivä eli klo 12. Se on muuten huomenna jo keskiviikko, jos ette ole huomanneet. Ja vasta oli maanantai. Vois kait sitä lähtä käymään vaikka vessassa. Jatkan juttua sitten sieltä. Kohta nähdään.

Yhteistyössä