Vatsatautia liikkeellä...

Kuopuksella alkoi n. tunti sitten vatsatauti joten oksensi kerran. Toivottavasti menee helpolla ohitse...ainakin nyt näyttää jo paremmalta. Joskus nämä menee kyllä ohitse nopsaan. Ei auta kuin pitää peukkuja! Nämä meidän murkut vaan ylireagoivat aina kun jollakin on vatsatauti, keskimmäinen tuumasi että lähtee viikoksi jonnekin :p :D

Alkuperäinen kirjoittaja Saru:
Meillä oli viime viikolla vatsatautia ja meni ohi yhdellä oksentamisella. Tosin sitten kyllä nosti kuumeen, joka kesti pari päivää.
Ok, hyvä tietää, näyttäisi että tämäkin tauti vaan käväisee meillä =) ...ja nyt poika pyytää minua pelaamaan joten sen on mentävä :wave:

Meillä tauti tosiaan näyttää menevän jo ohitse, koska poika söi ihan pikkuisen veljensä leipomaa teeleipää ja äsken annoin tilkan vettä. Minulla on hiukan huono olo ja vatsa nipistellyt muutaman päivän mutta se nyt ei ole mitään uutta joten tuskin on vatsatautia tämä.

Miehen siskon kanssa just puhuttiin puhelimessa, pojalla ollut niilä sunnuntaista asti mahatauti, ensin oksentanut su-ma, sitten ripuloinut ja tänään taas oksentanut mutta enää 2 kertaa...Kuume ollut välillä neljässäkympissä. Kiva, ollaan anoppilaan menossa ja tarkoitus olis siis tuollakin käydä viikonloppuna. Mutta uskaltaneeko, vaikka ei kellään muulla olisi oireita, poika terve ja talo siivottu Tolulla?

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Miehen siskon kanssa just puhuttiin puhelimessa, pojalla ollut niilä sunnuntaista asti mahatauti, ensin oksentanut su-ma, sitten ripuloinut ja tänään taas oksentanut mutta enää 2 kertaa...Kuume ollut välillä neljässäkympissä. Kiva, ollaan anoppilaan menossa ja tarkoitus olis siis tuollakin käydä viikonloppuna. Mutta uskaltaneeko, vaikka ei kellään muulla olisi oireita, poika terve ja talo siivottu Tolulla?
Näitä on aina vaikea veikkailla, se on ihan itsestä kiinni miten haluaa tehdä. Monesti vatsataudista vältytään jopa perheen sisällä kun käsiä pestään ahkerasti ja vessat sekä ovenkahvat pestään tai pyyhitään. Lapsiinhan pöpöt helpommin tarttuu, mutta meillä myös miehelle tarttuu pöpöt helpommin kuin minulle.

Yhteistyössä