H
Hysteerikko ja liian paljon lukenut
Vieras
Olen hysteerinen oksennustaudin kohdalla. Siksipä pidän huolen ettei sitä saada ja eipä sitä siksi ollakaan pahemmin saatu. Esikouluikäisen lapseni esikouluryhmässä sairastui tässä pihassa asuva lapsi oksennustautiin kesken päivän torstaina. Perjantaina tai lauantaina ei oksentanut enää. Toinenkin lapsi pihasta oli siinä ja sekin lapseni kaveri. Tämä tyttö tuli nyt hakemaan lastani ulos. Sain verukkeen että mies on hakemassa ruokaa ettei lapseni nyt tule, ehkä myöhemmin.
Itse pidän aina sukuun viikon välin tervehtymisenkin jälkeen.
Onko se liioittelua? Se tyttö on siis ollut nyt terve 1-2vrk?
Muu perhe ei sairastunut.
Pelkään että pöpöjä voisi olla vielä heillä kotona tai tuossa tytössä jos hän tulisi meille. Onko hölmöä kieltää tyttöä tulemasta meille? Niille en ainakaan päästä sillä olen lukenut että esin noro ja jokin muukin voi elää pinnoilla viikkoja!
Onko kellään kokemusta että oksutauti olisi selvästio tarttunut jostakusta parantumisen jälkeen?
Itse pidän aina sukuun viikon välin tervehtymisenkin jälkeen.
Onko se liioittelua? Se tyttö on siis ollut nyt terve 1-2vrk?
Muu perhe ei sairastunut.
Pelkään että pöpöjä voisi olla vielä heillä kotona tai tuossa tytössä jos hän tulisi meille. Onko hölmöä kieltää tyttöä tulemasta meille? Niille en ainakaan päästä sillä olen lukenut että esin noro ja jokin muukin voi elää pinnoilla viikkoja!
Onko kellään kokemusta että oksutauti olisi selvästio tarttunut jostakusta parantumisen jälkeen?