Vatsan kovettuminen, kuuluuko asiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venla-05
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Venla-05

Aktiivinen jäsen
28.04.2007
1 714
1
36
Eli nyt rv15+2 menossa. Aina kun pikkasen touhuaa tai on tunninkin verran pystyssä, niin alavatsa vetää ihan kovaksi ja on tuskasen olonen. Ei ole kipeä varsinaisesti vaan sellanen turpean ja pahan olonen. Kuuluuko se asiaan? Esikosta en muista että tällasta olis ollu. Onko muilla samaa?

Sairaslomalla olen ollut jo useamman viikon, ja maanantaina olisin töihin menossa. Mieli tekisi kovasti, mutta on seisoma/kävelytyötä, enkä tiedä uskallanko?

Moi Venla!

Mun kaverilla alko samoihin aikoihin noi samat "oireet" ja supistuksia kuulemma ovat, hän on ollutkin siitä asti sairaslomalla. Tsemppiä, toivottavasti sulla on vaan ohimenevää =) .

Onko noista sitten jotain haittaa? Pitäisköhän vaan pysytellä pois töistä? Alkaa tympimään nää seinät tässä ympärillä :kieh: Tosin mielummin kotona kun sairaalassa makaamassa =)

Mun kaverilla ei niistä mitään haittaa kait ollu kun supparit ei avannu paikkoja mutta silti hän oli mielummin saikulla...

Mun äitillä taas oli semmonen tilanne kun odotti mun pikkusiskoa että hänellä paikat alko aukeemaan ja supisteli koko odotusajan mutta sai jotain lääkkeitä siihen ja pysty olemaan töissä loppuun asti (kätilönä) .

Mulla tuli kanssa esikoisesta tosi aikasessa vaiheessa noita ns. harjotus suppareita, mitkä ei avannut tms. kohdun suuta.
Kannattaa pyytää, että tutkivat onko siellä alapäässä mitään tapahtunut. Jos ei ole, niin ole huoleti. :hug:

Yhteistyössä