vatsan kiinteytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KessunLilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KessunLilja

Jäsen
02.01.2010
46
0
6
Miten kiinteytätte vatsan seutua?Ois kiva saada vinkkejä kotona tehtäviin liikkeisiin ja onko teillä joitain "juttuja"joita voi kotiaskareiden lomassa tehdä...Haluan kiinteytyä kesäksi :D

niin ja tuli vielä mieleen et onko imetyksessä latistuneita rintoja mahdollista kiinteyttää mitenkään vai jääkö ne tommosiks lerputtimiks :laugh:

Entäs miten kotioloissa saisi kiinteytettyä peppua? Pakaroista tää tahtois enempi pyöreät :(
Ei ole mitään puntteja joilla tehdä kyykkyjä..Mutta oisko JOTAIN liikkeitä, jotka auttais?

No valitettavasti tarviit muutakin jos haluat vatsasta kiinteytyä. Mutta yks ihan hyvä liike, jos teillä on penkki. Eli selin makuulle penkille niin, että pylly on yli penkinreunan eli tyhjän päällä. Jalat suorina kohti kattoa ja napsauta varpailla lattiaan, toista 20x3

Pitaa olla kotioloissa tehtavia, koska olet lapsen kanssa kotona? Lapsi syliin painoksi ja kyykkaamaan, kylla tehoaa :). Pida kotioloissa tosi kireaa, tai viela mieluummin navan paljastavaa, paitaa niin tulee melkein huomaamatta jannitettya keskivartalon lihaksia ja vedettya vatsaa sisaan.

Alkuperäinen kirjoittaja beba:
Entäs miten kotioloissa saisi kiinteytettyä peppua? Pakaroista tää tahtois enempi pyöreät :(
Ei ole mitään puntteja joilla tehdä kyykkyjä..Mutta oisko JOTAIN liikkeitä, jotka auttais?

Vähän huono tähän aikaan, mutta pyöräily. Tekee kauniin muotoiset takareisistä ja pakaroista. Tietty jos omistat kuntopyörän, ni eiku reenaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja NN:

Vähän huono tähän aikaan, mutta pyöräily. Tekee kauniin muotoiset takareisistä ja pakaroista. Tietty jos omistat kuntopyörän, ni eiku reenaan!!

Olisko crosstrainer tähän sit SE juttu? Sellaisen hankkimista olen ajatellut. Siis oisko se yhtä hyvä kuin fillari? kuntopyöräilyä EN diggaa, kesällä ulkopyöräilyä KYLLÄ! :)

Alkuperäinen kirjoittaja SeInka:
Pitaa olla kotioloissa tehtavia, koska olet lapsen kanssa kotona? Lapsi syliin painoksi ja kyykkaamaan, kylla tehoaa :). Pida kotioloissa tosi kireaa, tai viela mieluummin navan paljastavaa, paitaa niin tulee melkein huomaamatta jannitettya keskivartalon lihaksia ja vedettya vatsaa sisaan.

pitääkin kokeilla molempia;)

Alkuperäinen kirjoittaja NN:

Olisko crosstrainer tähän sit SE juttu? Sellaisen hankkimista olen ajatellut. Siis oisko se yhtä hyvä kuin fillari? kuntopyöräilyä EN diggaa, kesällä ulkopyöräilyä KYLLÄ! :)

minäki just myin crossarin pois...mies repis pelihousunsa jos kuntopyörän nyt ostasin pölyttymään

Ajattelin että 100 VATSAA 2 sarjassa, niin saisiko kesää menessä jo jonkinlaista kroppaa, ettei ole tuota pömppistä.? ruokavalio, tietty vähärasvainen.. entäs alkoholin käyttö olen itse juonut vain oikein kuivia esm. valkkaria siinähän on kaikista vähiten kaloreita..

Alkuperäinen kirjoittaja nepa:
Ajattelin että 100 VATSAA 2 sarjassa, niin saisiko kesää menessä jo jonkinlaista kroppaa, ettei ole tuota pömppistä.? ruokavalio, tietty vähärasvainen.. entäs alkoholin käyttö olen itse juonut vain oikein kuivia esm. valkkaria siinähän on kaikista vähiten kaloreita..

Ei..ei..ei ja ei.

Ihan aerobinen liikunta ja tiukka ruokavalio on parasta keskikehon treenaamiseen, tekemällä 50x2 vatsaa treenaat käytännössä vain kestoa. Ja vatsojen tekeminenkin pitää tehdä monella tavalla ja oikein.

Ja jos hakee vatsalihaksia esille niin tekee vatsoja esim. 10x3 (tätäkin on vaihdettava aina välillä jotta ei kroppa pääse tottumaan liian hyvin) lisäpainoilla jotta ne kasvavat = tulevat esiin kun saa tarpeeksi pieneksi sen rasvaprosentin.

On myös muistettava ne kiertävät liikkeet, vinot, syvät etc. etc.

Tuohon ruokavalioon vielä sen verran että ei vähärasvaista, vaan pieniä annoksia ja usein. (Muistakaa hyvät ihmiset että ihmisruumis tarvitsee rasvaa polttaakseen rasvaa, muuten rasvoittuu vain maksa :) )

Tää oli hyvä ketju! Mä muistan yhden työkaverin joka kertoi puristelleen pakaroita yhteen aina kotihommien lomassa ja se oli kuulemma tehokasta. Siitä tulee varmaankin tapa ja tekee lopulta huomaamattakin.
Tää jumppa on hyvä etenkin niille jotka seisoskelee työnsä puolesta kassan takana. Asiakas ei näe että treenaat pakaroita samalla kun palvelet, ja mukavaa ajanvietettä jos on hiljaista.
Itsellä on zumba videot ja painot. Sitten mulla on sellaset 80-luvun ovenkahva narut. Niillä on tosi mukava tehdä! Aikoinaan kuulemma olivat kova sana ja tuloksia tuli nopeasti! Täytyy testata ovatko vielä vedossa ; )

http://www.taylorgifts.com/images/products/P35537B.jpg

Kannattaa vain reippaasti lopettaa syöminen noin 2 viikoksi. Päivässä kahvia ja korkeintaan 4leipää.. sitten arkiliikunta päälle. Tulokset näkyy heti ja sitten vasta kannattaa alkaa kiinteyttämään.

Just taas jostain luin et kyllä se painon pudottaminen nopeasti on helppoa, mutta se, että se paino sitten saadaan myös pysymään siinä halutussa kilomäärässä, sepä vasta vaikeaa onkin! Eli siis semmonen pieni "spurtti" on hyvä alku laihduttamiselle, mutta tulevaisuudessa ruokavalion tulisi olla sellainen jolla pysyy ihannepainossaan. Eikä siitä sitten saisi lipsua

mä tiijän etten oli normi painonen olen 162 pitkä ja painan 78 mitä teen kaikki haukkuu läskiks. Enkä osaa tehä asialle mitää mul ei oo kavereit ajattelin että jätän ruuan mut ei se varmaa kannata

oon pienestä pitäen yrittäny laihuttaa..tuloksetta.:(
Mitä teen .. paino pitäis pysyä samana,mutta koko keskivartalosta joka puolelta saatava kesäksi läski pois.
Ikää syksyllä 15v ja painooo 54 kg ..
Oliskoo mitää nopeita "läskinkulutus"-vinkkejä ?

oon pienestä pitäen yrittäny laihuttaa..tuloksetta.:(
Mitä teen .. paino pitäis pysyä samana,mutta koko keskivartalosta joka puolelta saatava kesäksi läski pois.
Ikää syksyllä 15v ja painooo 54 kg ..
Oliskoo mitää nopeita "läskinkulutus"-vinkkejä ?

Kannattaa tehdä, joka päivä kuuden viikon ajan 20x3 vatsalihaksia, jättää herkut ja rasvaiset ruoat ruokavaliosta pois! Se pudottaa jo kivasti kiloja.. Hölkkälenkit vaikka koiran tai kaverin kanssa on myös tehokkaita! Eikun siis urheilemaan :)

No hyi miten laiha toi 172cm on,jos painaa kerta 47 ja risat.Eihän sussa ole edes mistä ottaa kii.Yritäs kuiteski se painos saamaan sinne vähintään 60kiloon!!Terveellistä syömistä ja liikuntaa hyvässä suhteessa.Toi 47 on 155 ihan normipaino,mutta vois painaa han hyvin sen 50-55 kiloakin,eikä ois edes lihava.

Yhteistyössä