Vatsan kiinteytykseen apuja :)

Ongelmana tällainen:

Haluaisin kiinteyttää mahaa mutten hävittää niin sanottuja "jenkkakahvoja" ja lantiota.

Olen ennen lapsen syntymää ollut aina harteikas, rintava, ei lantiota tai vyötäröä.

Nyt on viimeinkin lantio (puhtaasta läskistä mutta lantio kuitenkin) ja vyötärö näkyy myös.

Vatsa kuitenkin röllöttää rumana pussina ja rasvana eteenpäin (ei siis kyljillä).

Mitenkä siis kiinteyttää raskauden jälkeinen vatsa ilman että menettää lantiota?

Saikohan tästä mitään selvää? :D
 
Kaikki vähänkään turvottava ruoka pois, mutta älä muuten dieetille rupea jos ei ole tarvetta.

Vatsalihaksia, syvät ensin kuntoon. Netti ohjeita pullollaan. Kauanko lapsen saannista aikaa? Oletko minkä ikäinen?

Ja tosiaan, pilatesta!
 
Viimeksi muokattu:
Lapsen syntymästä on jo 2 vuotta. Olen hitaasti mutta varmasti pudottanu panoa 10kg ja 5 pitäs ehkä saada vielä pois.

Olen vasta 22 vuotias että onhan tässä aikaa elämässä saada itsesä kasaan :)

Syviä vatsalihaksia olen tehnyt jonkin verran mutta keisarileikkauksessa multa repes alavatsa lihakset ja niiden treenaaminen tuottaa kipua jonkin verran.

Pitää varmaan kokeilla tuota pilatesta.

Tosissaan ongelmana kun on tuo että mulle syntyy lihasmassaa helposti, ei tarvitse kun hetki huhkia niin kasvaa suorastaa miehekkäät lihakset :D
 

Yhteistyössä