itse odotan toista lastani rv 7 :llä ja mittani ovat 160\53
eli olen lyhyt ja hoikka.
ekassa raskaudessa pieni turvotus oli jo alussa,mutta mä käytin omia tiukkoja farkkuja kuitenkin kun ne mahtui päälleni ihan mukavasti.
periksi antaviin college housuihin jouduin siirtymään rv 20+ vasta.
laihduinkin 5kg pahoinvoinnin takia joten vatsa jopa pieneni siinä alkumetreillä.
nyt olen joutunut pitämään pelkkiä college housuja ja huppareita(no,ei se haittaa nen on muodissa ja kivan näkösiä,enkä tavalisia äityisvaatteita halua käyttää)
yksinkertaisesti housuni eivät vain menen enää kiinni!!
minulla on alavatsa kivikova ja navasta ylös on ""löysempää"".
mä en ole kertonut kenellekkään raskaudesta enkä aio kertoakkaan,huomaavat sitten aikanaan itsekkin.
mutta,tänään oltiin mieheni vanhemmilla ja otin hupparin pois ja vedin vatsaani sisään ettei kukaan vain vahingossakaan huomaisi mahaani.kas kas mieheni äiti huudahti:""se näkyy,sä olet raskaana!""(voi,elämä mikä vitutus iski!)
hmmm..joo,just näin sen piti mennäkkin..
ja tiedoksi muille:mä en todellakaan työnnä mahaani ulos enkä kävele kun olis paskat housuissa.
mä olen aina ollut todella tarkka vatsamakkaroista ym ja arvatkaas vaan käykö tämä itsetunnolle kun on tällänen turvonnu pallo sen normi vatsani tilalla??
selllainen mega iso pinkeä pyöreä maha olis ihan jees,mut tällänen puoli turvonnu pallo?..yök...
enkä mä jaksa jatkuvasti vetää sitä mahaa sisään kun se ei edes paljoa sisään mene!ja ei fyysisestikkään jaksa...
uskon toki,että siellä on paljon sitä turvotustakin,mutta kyllä se maha voi pienesti pullistuakkin näin alussakin.ei se ole täysin mahdotonta ollenkaan.
se on niin yksilöllistä.