Vatsakipuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumikki83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumikki83

Uusi jäsen
09.01.2009
7
0
1
Heipä hei.Olen uusi ja en tienyt mihin olisin tämän kirjoittanut toivottavasti joku osaa neuvoa..

Elikkäs. Minulla on ollut aika kivuliaita ja yököttäviä kipuja mahan vasemmalla ja oikellakin puolella. Vasemmalla enenmän.. Minulla oli menkat viime viikolla ja kivut alkoivat heti sunnuntaina kun menkat loppuivat. Samalla on myös tehnyt häjyä mutta en ole oksentanut . Mieli vähän tekisi jos se auttais oloa mutta epäilen että ei.. Minulla on myös ollut ihmelliistä kylmän tuntua ja välillä kuuman tuntua aivan kuin luulisi olevan kuumetta mutta ei. Ja luulen jotta ovulaatiokin oli viime viikolla koska silloinkin oli samanlaista kylmän ja kuuman väreilyä. Mutta en usko olevani raskaana mutta eipä sekään niin kovin varmaa taida olla. Tosin saattaisi olla kyseessä myös kohdunulkoinenraskaus mutta en tiedä kun en ole vielä ollut kertaakaan raskaana olen 25v..

Mutta mistähän tämä johtuisi?Syön e-pillereitä..

Jos joku sai tästä selvää olisi kivaa jos joku auttaisi..:)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ettei sulle joku ikävä flunssa olisi tulossa?
Kannatteisko sun kuitenkin soittaa tohtorille?

Norokin taas kuulemma jyllää, mutta kyllä siinä tuotokset lentää eikä vaan aikomukseksi jää...

:hug:

hmm no täälläpäin ei varmaan ole sitä vielä näkynyt ainaki luulen koska ei ole huhuja ainakaan ollut.

Oliko menkat normaalit? Siis vuodon määrä? Mä tekisin raskaustestin varalta. Menkathan voi tulla, vaikka oliskin raskaana. Mulla oli kohdun ulkoisen aikaan oireena vaan maha kivut. Menkat siis jäi eka ihan normaaisti pois, enkä saanu millään plussaa testiin, viikon taisi olla myöhässä, et sain. Sit alko pian kamalat mahakivut, mutta mitään vuotoja ei tullu missään vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Oliko menkat normaalit? Siis vuodon määrä? Mä tekisin raskaustestin varalta. Menkathan voi tulla, vaikka oliskin raskaana. Mulla oli kohdun ulkoisen aikaan oireena vaan maha kivut. Menkat siis jäi eka ihan normaaisti pois, enkä saanu millään plussaa testiin, viikon taisi olla myöhässä, et sain. Sit alko pian kamalat mahakivut, mutta mitään vuotoja ei tullu missään vaiheessa.

kyllä ne ovat aina mun mielestä olleet iha normaalit.saattaa tämä kyllä olla jotai vatsa tautiakin mutta kun semmoista kummaa nipistystä melkein koko ajan ja huimausta aamuisin unohdin mainita.Yöt varsinkin kauhiat ei meinaa kyljellä saada nukuttua ja joutuu nukkumaan selällään..:(pitää varmaan varmuuden vuoksi tilata lääkärille aika tai ostaa testi.

Yhteistyössä