apuja
Koko päivän ollut vatsakipeä, luulin että on ummetusta(ei ole aikaisemmin ollut), istuminen sattui ja kainki liikkuminen, kotona laitoin microlaxin ja sain käytyä vessassa hirveällä tuskalla.. vatsakipu on kuitenkin jatkunut, on vaikea löytää mitään asentoa, vaikea nostaa lasta syliin jne.. seurasi myös kova päänsärky ja otin särkylääkkeen. Pääkipu helpotti vähän mutta kun nukutin vaakatasossa lasta niin yhtäkkiä iski 3kertaan aivan heltillinen hartiakipu, tuli aivan yllättäen niin pistävänä että huusin kivusta, sitten kuului ihan kun naksahdus ja kipu helpotti ennen kun tuli uudestaan..
Onko tämä nyt enää ummetusta vai mitä ihmettä? Luin tietysti netistä kohdun ulkopuliseen raskauteen liittyvästä hartia kivusta, mutten tietääkseni ole raskaana.. mitä ihmettä tämä voi olla, olen yksin lasten kanssa yön kotona joten siksi olen vähän huolissani kun ei meinaa olo helpottaa, mutta mikään ei tunnu auttavan.
Onko tämä nyt enää ummetusta vai mitä ihmettä? Luin tietysti netistä kohdun ulkopuliseen raskauteen liittyvästä hartia kivusta, mutten tietääkseni ole raskaana.. mitä ihmettä tämä voi olla, olen yksin lasten kanssa yön kotona joten siksi olen vähän huolissani kun ei meinaa olo helpottaa, mutta mikään ei tunnu auttavan.