Vatsahaava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Te, joilla ollut vatsahaava. Minkälaisia oireita teillä oli, kuinka nopeasti lääkäriin ja kuinka pitkä hoito? Entä mahdolliset syyt kyseiseen epämielyttävään tautiin/tilanteeseen?

kipua,oksentelua jne
tähystyksellä todettiin.yleensä somac ollut lääkityksenä.tälläkin hetkellä 4 viikon kuuri.
stressiperäinen minulla.todettu jo vuosia sitten.välillä uusiutuu että joutuu lääkkeisiin turvautumaan.pitkiä aikoja oireetonkin.
kahvi,tupakka,voimakkaat mausteet ja rasvaiset ruoat on pahasta.samoin alkoholi ja stressi

Jep, kiitos!
Lääkäriin kai se on mentävä. Mulla ollut erittäin paljon stressiä (työ, rakentaminen jne), olen kuvitellut jaksavani ja voivani hyvin, ja olen ollut näkemättä etten syö kunnolla, en nuku tarpeeksi ja poltan enemmän kun aikaisemmin :/ Psyykkinen vointi kuitenkin hyvä, fyysinen ei... Palleakipua, keskellä eniten, säteilee selkään oik puolelle, myös oik. puolella kykiluiden alla kipua. Paha olo koko ajan, pari kertaa oksentelua ja jatkuva täys olo. Kipu pahenee iltaisin ja yöllä ja on hirveää kun on kova nälkä. Saatta tuntua myös kovemmin kun on just syönyt. Huoh.. Eipä kiinnostaisi monen kukauden kuurit. Söin liukuvaan palleatyrään 11v. sitten 5 kk Losecia. Voi olla tuo tyräkin taas, enemmän kuitenkin uskon haavaan.

Yhteistyössä