vatsaavihloo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peloissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

peloissaan

Vieras
Hei, olen viikolla 12, olen ravintola alalla ja eilen piti nostella raskaita astia koreja. En arvannut että siitä seuraisi mitään pahAa. Nyt kuitenkin kohdun kohdalta koskeminen\painaminen sattuu ja pistää. on kyllä muutenkin kipeän tuntuinen ja väsymys ja nenänverenvuoto oli jotain aivan uutta. Tietääkö kukaan onko tämä normaalia? Ajattelin että nostelu ei haittaa tässä vaiheessa mutta taisin olla väärässä.
Mistä on kyse? Pitäisikö lääkäriin lähteä? Neuvola vasta ensiviikolla:|

Eilen oli vain reilusti rankempi päivä kuin koskaan ennen ja tuntejakin 15. On ollut pientä nippailua aijemminkin, tälläistä kipua se ei kuitenkaan ole ollut:(

...ei siitä mitään haittaakaan ole mennä käymään vaikka päivystyksessä. Oma työkaveri hoitoalalla oli melkein alusta asti sairaslomalla kun joutui rasitukseen töissä ja alko supistelee. Osastolle joutui kaksikin kertaa.
Luota itseesi kun tunnet ettei tämä ole normaalia

:) Hyvä
Sinä olet kuitenkin pikkuisen äiti ja vain sinä pystyt pikkuista suojelemaan. Itse vaikka saattaisit jaksaakin nostella raskaita ja tehdä raskasta työtä, mutta nyt suojelet myös sitä pikkuista ja ajattelet häntä :)
Toivotaan että kaikki on hyvin <3

Yhteistyössä