Vatsaa vihloo kipeästi vähän väliä (rv 34) Onko muilla ollut samantapaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Airbourne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Airbourne

Vieras
Viikkoja 34 ja risat ja koko päivän on tuntunut omituista vihlontaa vatsan oikealla puolella, ei siis nivusseudulla eikä alapäässä. Aaltomaisesti vihloo, eikä ole merkitystä lepäänkö, istunko, kävelenkö tms..
Polilta sanoivat että voisi johtua virtsatietulehduksesta, mitä itse epäilen todella suuresti koska kivut eivät ole "siellä" päinkään. Onko kellään kokemusta?

mullakin nyt parin päivän ajan ollut "menkkakipumaista", aaltomaista koko alavatsan yli menevää voimistuvaa ja vaimentuvaa kipua. Mietin itsekin ja lueskelin vähän palstoja, että voisiko se olla jotain merkkejä jostain mutta kaikki tuntuu sanovan vaan et kuuluu asiaan. Mulla itellä oli neuvola just ennenku tämä alkoi, ja siellä virtsanäyte puhdas. Eli joko vauva painaa tai sit kohdunkaulassa tapahtunee jotain muutosta mikä saa aikaan kivut. Ja siis ei ole mitään pientä jomotusta, nytkin makaan vas. kyljellä sängyssä läppärin kanssa kun heräsin noihin kipuaaltoihin, ja on niin voimakkaita et väkisin meinaa vääntyä naamakin mutruun kun niin sattuu :/ Pitää tunnustella meneekö ohi, parin viikon päästä on lääkäri, mutta jos lisääntyy entisestään tai tulee jotain vuotoja niin varmaan sitten ainakin itse soittelen neuvontaan. :)

Rv34+2

Yhteistyössä