Vatkuli

Kaffetta mullakin nokan eessä. Onneksi ei näppiksellä. :whistle: Mää nimittän rikoin vastikään näppiksen kun kippasin kaffikupin päälle. :snotty:

Meillon rauhallinen hetki. Tyttönen kerhossa, minimpi minimies nukkuu, ja maksimpi kattoo telkkua. Mut saa kivittää. :saint: :D Onko teillä jo sakki kotiutunut?

Meillä vasta yksi kotona tosin toi kaveri mukana, ettei vallan yksinpuheluksi äidin kanssa menisi :D
Kohta pitäisi lähteä viemään noita kaveruksia sisarusten seuraksi, kun tänään olisi tarjolla äänen avausta ihan koulun puolesta ;)
Siis meillä on aivan ihania opettajia koululla: yksi vetää ilmaista kuoroa koululaisille koulupäivän päälle ja toinen opettaja on innostunut vetämään liikuntakerhoa :hug: Eivät saa mitään erillistä korvausta noista kerhoistaan, haluavat vaan tarjota muksuille mahdollisuuden harrastaa =)

Tänään on taas iltasella aikaa olla rappiolla raptorilla :xmas:

Ihana että vielä nykyään on tuollaisia opettajia, jotka jaksavat omalla ajalla vetää kerhoja. :) Silloin kun itse olin ala-aste iässä, niin oli vaikka minkälaisia kerhoja. Mutta sittemin kerhotoiminta loppui. Nyt tänä syksynä täällä on taas alkanut pari kerhoa. :)

Siis minäkin olen ollut ihan sanattoman otettu noista kahdesta opettajasta, koska ei meillä aiemmin ole tuommoista tarjontaa ollut.

Muutes ihan vaan vinkkinä, että tuo rappiolla oleva raptori on se minulle niin läheinen harrastustoiminta eli pääset kaivelemaan muistista vanhoja tai tiimarivihko esiin, jotta nää saat sanaleikistäni jotain irti :xmas:

Onkos punalakkeja näkynyt? Pitäisi kai alkaa ostella silakoita...

Yhteistyössä