Vatipää ukko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vihanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö sua pelota että tommonen heikkolahjaisuus periytyy lapsille?

Miten joku voi ottaa puolisoksi tyypin joka ei kykene oikein mihinkään... Luulis että käväsis mielessä, että onko se toinen oikeesti ihan normaaliälyinen edes.

No mun mies on kanssa aika toivoton monessa asiassa. Ruaanlaitossa se oli tavatessamme aivan käsi. No ei se vieläkään mikään mestarikokki ole, mutta ohjeiden mukaan yleensä jotenkuten onnistuu. Remppataito on kanssa aika nollaa ja moni muukin asia. Oppinut toki niitäkin asioita. Kotona äiti teki aina kaiken ja isän mallia ei ollut, koska hänen äiti erosi kun mieheni oli vain 4v. Uusi mies tuli kuvioihin, mutta oli aikamoinen nahjus kanssa. Duunia kyllä painoi paljon, mutta kotona ei tehnyt mitään...

Omaa miestäni en kyllä kauhean tyhmäksi viitsisi väittää kun on kumminkin yliopistosta paperit ja joissakin asioissa on lähes nerokas (ainakin mun ja lähiympäristön mittakaavalla). Että mä ainakin toivon, että lapsissani olisi myös hänen taipumuksia.

Eikö sua pelota että tommonen heikkolahjaisuus periytyy lapsille?

Miten joku voi ottaa puolisoksi tyypin joka ei kykene oikein mihinkään... Luulis että käväsis mielessä, että onko se toinen oikeesti ihan normaaliälyinen edes.

Ja ajattele, tän miehen "ottaminen" oli ihan harkittua ja punnittua. Vieläpä tää mies on ihan tavallinen duunari, ei edes korkeakoulutettu.

Kuitenkin aikaisemmassa viestissä mainitut miinukset on pikkuvikoja, eihän kaikki kaikkea osaa/tai viitsi. Mutta tää mun, joissain asioissa kädetön, duunari peittoaa puutteensa muilla osa-alueella. Ja ei, ei pelota että osaamattomuus periytyy tulevalle esikoille. Nuo mahdolliset periytyvät puutteet kompensoi sitä ylivoimaisuutta minkä esikoinen perii äitiltään :D

On helppoo kun on onnellinen.

Mun mies:

Ruuanlaitto: Loistava kokki ja tekee useemmin meillä ruuan. Ainoo on se, että haluis välillä tehdä vähän liian erikoista lasten makuun.

Siivoaminen: Hyvä ja tehokas siivoaja. Joskus suorastaan haluu siivota kämpän yksin ja kunnolla.

Pyykit: Osaa lajitella ja pestä ja laittaa heti kuivumaan. Osaa myös korjata pesukoneen.

Tiskit: Ennen tiskasi kaiken. Nykyään tiskikone, jonka täyttää ja tyhjentää.

Remonttijutut: Ei mikään remonttireiska, mutta perusjutut osaa.

Autot: Ei paljoa tiedä autoista, mutta renkaat vaihtaa, lamput vaihtaa ja pitää huolta että autossa on öljyä ja lasipesunestettä

Kaupassakäynti: Tarvii kyllä listan. Tietysti tajuaa mitä ruuanlaitto vaatii ja sen suunnitteleekin, mutta jos ei ole listaa, joku unohtuu takuuvarmasti. Yleensä mies meillä käu kaupassa.

Aika tyytyväinen saa olla. Mieheni osaa tehdä melkein mitä vaan perusjuttua ainakin tyydyttävästi. Ml. makuukammari.

Alkuperäinen kirjoittaja Miksi ihmeessä...;28229767:
te naiset passaatte miehiä? Jos ei pukupaitoja osaa pestä ennen reissuun lähtöä se on voi voi...

Niijuu, todellakin silittää omat vaatteensa. Huvittavaa, että mies ei osais silittää vaatteita... Pedofialiasta muutamia naisia pitäis melkein syyttää kun ovat menneet vauvojen kanssa naimisiin :)