Väsyykö vauva nopeammin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LEAL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LEAL

Aktiivinen jäsen
24.03.2007
3 955
0
36
jos on vieraita kylässä? Minun isovanhempani kävivät jokin aikaa sitten ja kun he lähtivät ja oli tytön ruoka-aika, niin kauhea kitinä ja mikään ei kelvannut: ei hedelmä, ei kasvis eikä edes maito. Kun ajattelin koittaa nukuttaa tytön huomattavasti aiemmin kuin normaalisti niin likka sammahti heti :o

Olisikohan isovanhempieni höpötys, hömpötys ja leikki väsyttäneet pikkuisen...? tyttö 5kk.

nohei, ootko ite ollu koskaan suurkaupungissa muutaman tunnin ihmisvilinässä shoppailemassa? mää oon, ja kuvittelen, että vauvalla samanlainen olo, kun monta ihmistä hössää ympärillä. ihanaahan se on, että hössää, emmä sitä tarkoita, mutta totta kai vauva väsyy, sehän on peeni.

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
nohei, ootko ite ollu koskaan suurkaupungissa muutaman tunnin ihmisvilinässä shoppailemassa? mää oon, ja kuvittelen, että vauvalla samanlainen olo, kun monta ihmistä hössää ympärillä. ihanaahan se on, että hössää, emmä sitä tarkoita, mutta totta kai vauva väsyy, sehän on peeni.

Juu olen ollut ja kun vielä shoppaa monta tuntia niin kyllä uni maistuu :D Ei vaan ennen ole tyttö väsynyt monenkaan ihmisen vierailun jälkeen, tosin sellaisestakin tilanteesta on aikaa. Hyvä vaan, että uni maittaa =)

Yhteistyössä