Väsyttää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
Harvemmin minua tällä tavoin väsyttää, fyysisesti ja psyykkisesti. Onhan tuossa takana muutaman vuoden raju rumba, liekö se vienyt voimat?

Ei jaksaisi olla reipas.

Vaan minkäs teet, yltiöoptimistisuus iskee läpi... :)

Jaa, ei väsytäkään sitten?

Mua väsyttää aina. Sitä on meillä suvussa, me sanotaan sitä Huittistentaudiksi. Se on sitä, että kun menee vaikka kyläänkin, niin nukahtaa vaan sohvalle. :D

Väsyttää, väsyttää... vaan ei jaksa edes olla väsynyt. Tieto siitä, että vaikka nyt väsyttää, saattaa jo ensi vuonna olla helpompaa saa rämpimään eteenpäin.

Ja toisaalta, kun katsoo mennyttä, ei voi kuin ihmetellä, mitä sitä ihminen kestääkään ja todeta, että eivät tapahtumat voi toistua.

En edes jaksa palvoa äijää tänään, keitti kahvinkin itse.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Väsyttää, väsyttää... vaan ei jaksa edes olla väsynyt. Tieto siitä, että vaikka nyt väsyttää, saattaa jo ensi vuonna olla helpompaa saa rämpimään eteenpäin.

Ja toisaalta, kun katsoo mennyttä, ei voi kuin ihmetellä, mitä sitä ihminen kestääkään ja todeta, että eivät tapahtumat voi toistua.

En edes jaksa palvoa äijää tänään, keitti kahvinkin itse.

Palvokoot välillä sinua. :whistle: Sinähän osaat synnyttää elämää sisälläsi ja olet siksi paljottava. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Palvokoot välillä sinua. :whistle: Sinähän osaat synnyttää elämää sisälläsi ja olet siksi paljottava. ;)

:D

Vaan eipä tuo taida osata suorittaa palvontamenoja minua tänään miellyttävästi. Vaikka olihan se säästänyt minulle viimeisen marmeladikarkkinsa :heart:

Yhteistyössä