I
ihan harmaana nyt
Vieras
Pakko purkaa tätä edes jollekin muulle kuin omalle miehelle.... Kun mulla on yks ystävä, jonka kans ollaan tunnettu monet monet vuodet, ja kyllä pidänkin hänestä ja tullaan hyvin juttuun yms... Mutta, mua risoo tosi pahasti tässä suhteessa olla aina se joka auttaa, ottaa hänen lapsensa hoitoon kun tarvii, kuuntelee aina kun hänellä on murheita, aina pitäis olla tavoitettavissa ja jaksaa kuunnella ja kommentoida :/ Ei vaan jaksa. Omista asioistani jos puhun, niin tää ystävä oikeastaan vaan sivuuttaa ne, ja jatkaa sitä omaa juttuaan.
Mielestäni tää mun ystäväni tarttis varmaankin jonkun sortin ammattiauttajan apua, hänellä on pelkotiloja ja stressaa ihan hirveästi joka asiasta ja muutenkin löytää aina kaikesta jotain negatiivista.. Monesti onkin tehnyt mieli sanoo että mee nyt hoitaa oma pääs kuntoon, mutta enhän mä sellasta voi tehdä... Kaiken lisäksi meidän lapset tulee keskenään tosi hyvin toimeen ja on toistensa parhaat kaverit.
Kiva jos joku jaksaa lukea ja vielä kommentoidakin jotain.
Mielestäni tää mun ystäväni tarttis varmaankin jonkun sortin ammattiauttajan apua, hänellä on pelkotiloja ja stressaa ihan hirveästi joka asiasta ja muutenkin löytää aina kaikesta jotain negatiivista.. Monesti onkin tehnyt mieli sanoo että mee nyt hoitaa oma pääs kuntoon, mutta enhän mä sellasta voi tehdä... Kaiken lisäksi meidän lapset tulee keskenään tosi hyvin toimeen ja on toistensa parhaat kaverit.
Kiva jos joku jaksaa lukea ja vielä kommentoidakin jotain.