Väsyttää :o/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Oli pakko herätä ku ukko lähti töihin, ku tuo toinen poika on niin aamuvirkku ja ku herää, nii rupee touhuamaan kaikkea pahaa. Ennen laittoi tv:n päälle ja paineli tietokonetta, siihen heräsin heti ku ne on tässä vieressä. Toissa aamuna oli keksinyt kiivetä keittiön työtasolle ja lajitteli mausteita :kieh: Eilen aamuna heräsin siihen, ku kuului jääkaapin avaus. Menin sitte kattomaan, niin poika oli kiivenny pöydälle, hakenu sakset ja leikannu kermapurkin rikki :o Kuinka ne pystyykin tekemään kaiken niin hiljaa :kieh: Tulin sitte siihen tulokseen, että on parempi nousta itte ekana, ettei vaan satu mitään. Paljo kahvia vaan, niin eiköhän tästä pian piristy :D

Tuleeko teidän lapset herättämään teitä, ku heräävät, vai painuvatko heti touhuamaan jotain? Mä nukun aina aamusta niin sikeästi, etten kauheen herkästi herää ja pojat ei edes sano mitään, yrittää vaan olla mahdollisimman hiljaa etten herää. Pojat on siis nyt 2v9kk.

Muistelen, että he kyllä tulivat ensiksi aina jotain sanomaan minulle tai isälleen, eikä ihan hiljaisella äänellä :D Olin siihen aikaan tosi herkkäuninen, havahduin kyllä, kun alkoivat liikuskella. Mutta sittemmin ovat alkaneet olla hiljaisempia, siinä kouluikään ehdittyään, nyt tietävät olla jo hiljaisesti, paitsi jos on asiaa, aina saa herättää =) Minä tosin olen meillä aamunvirkuin, joten yleensä olen hereillä ensimmäisenä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 07:09 Candide kirjoitti:
Muistelen, että he kyllä tulivat ensiksi aina jotain sanomaan minulle tai isälleen, eikä ihan hiljaisella äänellä :D Olin siihen aikaan tosi herkkäuninen, havahduin kyllä, kun alkoivat liikuskella. Mutta sittemmin ovat alkaneet olla hiljaisempia, siinä kouluikään ehdittyään, nyt tietävät olla jo hiljaisesti, paitsi jos on asiaa, aina saa herättää =) Minä tosin olen meillä aamunvirkuin, joten yleensä olen hereillä ensimmäisenä.
Minäkin heräsin ennen tosi herkästi, heti kun pienikin narahdus kuului. Nyt ei sitte millään, nii pääse helpommalla, ku ukko mut aamulla potkii ylös sängystä :D

Poika oli kiukkuinen, ku olin heränny ennen niitä. Tuli keittiöön ja sanoi: Äiti mee jo nukkumaan! Kysin sitte että miksi. Poika vastas: Että voin tehdä kiellettyjä :D Sillä on varmaan joku sisäinen herätyskello, että ehtii täälä tehdä kaikkea pahaa :D :kieh:

Kuulostaa NIIN tutulta!! Poika teki kiellettyjä joka ikinen aamu siihen asti kunnes putosi touhuissaan keittiön pöydältä lattialle. Sen jälkeen on aamuisin kiltisti tullut äidin (miksei isiä!!) herättämään.

Poika kiipee tuonne poydälle aina hellan kautta ja sitte taas mielikuvitus alkoi jylläämään ja mietin, että jos laittaa ensin levyn päälle ja sitte kiipee siihen päälle :o sitähän voi sattua vaikka mitä :/

Yhteistyössä