Väsyttää, mutta en pysty nukkumaan kun poskionteloita ja päätä särkee! Viikon lääkekuuri jo takana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sattuuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sattuuu

Vieras
ja pakko yrittää saada taas aika lääkärille. ei edes kamala flunssa tai nuha ole, särkee vaan niin pirusti, että olen monena yönä valvoskellut. tuntuu että ontelot kohta räjähtää paineesta!
kiva vaan, kun en varmaan pääse lääkäriin tänään, kun pojalla on yksi kontrolli sairaalassa jonka olen jo kerran perunut eikä enää oikein voi perua, ja se on juuri sopivasti keskellä aamupäivää.

Sain ajan vasta huomiselle :( Mitenköhän tätä särkyä ja painetta kestää siihen asti :( Edes 1g panadol ei auta kipuun.
Ja huomenna sitten joudun ottamaan lapset mukaan, niin enhän voi mennä edes röntgeniin (kun nyt täytyy varmaan jo kuvata) kun mulla on nuo lapset mukana, ei 2v ja 3v oikein voi jättää odottamaan käytävään tai minnekään!
Ja ei ole ketään, ei siis ketään kuka voisi päivällä heitä katsoa sen aikaa, tai siis normaalisti on anoppi mutta nyt hän lähtee juuri risteilylle :( Kuopusta ei voi edes jättää mll:n hoitajalle kun vierastaa niin, ja karjuisi vaan sen koko ajan.
Kerrassaan hieno juttu siis.

Yhteistyössä