Väsynyt ainaiseen riitelyyn.. *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Viimeisimmän ison riidan jälkeen laitoin itselleni asuntohakemuksen eteenpäin ja aloit pitään kirjaa ajatuksistani meidän arjessa. Siis ihan pisteillä, ero vs. yhdessä. Tilanne on nyt: ero 8 - yhdessä 2.

Ja kyllä, ihan vasta tässä päätettiin yrittää kolmatta lasta - ei yritetä enää. Ja ihan vasta rakastuin mieheeni uudelleen - eipä kauas kantanut tuo tunne.
Että antaa tulla paskaa niskaan vaan, jos siltä tuntuu, että jotain hampaan kolossa on. :kieh:

ole hampaan kolossa mitään en o susta koskaan kuullukkaan. Mutta joskus on hyvä miettiä riidan keskellä sitä omaakin osuutta riidoisssa ja miten minä vaikutan parisuhteeseeni että se ei toimi ja on perseestä. Aina vaan tulee haukuttua sitä kumppania kuin paska se on itse toteaa vaan et joojoo on mussakin vikaa muttaa ukko sitää ukko tätä.
Eli kannattaa miettiä mitä paskaa sitä ite kantaa siihen suhteeseen.
Silläkin pääsee pidemmälle kuin pelkällä toisen syyllistämisellä ja syyttämisellä. Ei muuta.

no mulle kävin aikalailla samoin... me erottiin ja parempaa ratkaisua ei ois voinu olla,vaikka välillä tietty iskee haikeus jne... mut mäkin luen sit tota mun "eropäiväkirjaa" ja unohan heti ne exästä haaveilut.
Toki mä toivoin ja kuvittelin et tää suhde kestää ja kestää ja kaikkeni teen sen eteen ettei päädyttäis näihin erotilastoihin :D mut yksin on vaikee yrittää-

Alkuperäinen kirjoittaja ei:
ole hampaan kolossa mitään en o susta koskaan kuullukkaan. Mutta joskus on hyvä miettiä riidan keskellä sitä omaakin osuutta riidoisssa ja miten minä vaikutan parisuhteeseeni että se ei toimi ja on perseestä. Aina vaan tulee haukuttua sitä kumppania kuin paska se on itse toteaa vaan et joojoo on mussakin vikaa muttaa ukko sitää ukko tätä.
Eli kannattaa miettiä mitä paskaa sitä ite kantaa siihen suhteeseen.
Silläkin pääsee pidemmälle kuin pelkällä toisen syyllistämisellä ja syyttämisellä. Ei muuta.

Juu, ehdottomasti oon sun kanssa samaa mieltä! Mutta kun mä tosiaan oon yrittänyt! Ja mies ei.. joten en varmaan enää kauaa jaksa itsekään yrittää. Ja en siis pidä tätä listaa niin, että voisin syyllistää miestä, vaan listaan itselleni, että kuinka usein meidän arjessa mulla käy ero mielessä. Ja kuinka monta kertaa ajattelen, että ihanaa kun on toi mies.

Ja vielä sanon, että haluan olla yhdessä mieheni kanssa ja vanheta yhdessä. Ollaan vaan niin erilaisia ihmisiä, että päätin pitää tätä kirjaa nyt ja jos mulle joskus asuntoo tarjotaan, niin nään sit sen todellisen tilanteen meidän arjesta.

Yhteistyössä