V
vierailija
Vieras
Ajan autoa usein väsyneenä, ja se vaikuttaa tarkkaavaisuuteen paljon. Minulla on tapana pysähtyä joka risteykseen vähintään kolmeksi ylimääräiseksi sekunniksi, vaikka aivot sanoisivat, ettei sieltä ketään tule. Tiedän että väsyneenä mun aivot sanoo kaikenlaista mikä ei pidä paikkaansa. Eilenkin olin ihan varma, ettei risteyksessä ole vasemmalta tulijoita, mut laskin siinä rauhassa kolmeen ja huomasin, että no kappas, rekkahan se siinä, tohon oisin törmännyt jos olisin tästä lähtenyt kurvaamaan muka tyhjälle tielle.
Teitä on muitakin yövuoroja tekeviä tai muuten väsyneitä liikenteessä, kaikki ei varmasti ole väsyneenä kovin kaksisia kuskeja. Onko teillä tapoja joilla kompensoida sitä väsymyksen tuomaa tarkkaavaisuuden puutetta? Tai tapoja jotka nostaa vireystasoa ajaessa?
Teitä on muitakin yövuoroja tekeviä tai muuten väsyneitä liikenteessä, kaikki ei varmasti ole väsyneenä kovin kaksisia kuskeja. Onko teillä tapoja joilla kompensoida sitä väsymyksen tuomaa tarkkaavaisuuden puutetta? Tai tapoja jotka nostaa vireystasoa ajaessa?